خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل گاز گیلان خبر داد:

نشت یابی بالغ بر 25 هزار کیلومتر از خطوط گاز در گیلان

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۲۳۲

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: امور بازرسی فنی شرکت گاز استان گیلان در سال 97 موفق به ثبت رکورد نشت‌یابی 24 هزار و 940 کیلومتر از خطوط گاز در استان شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از اجرای عملیات نشت یابی بر روی 24 هزار و 940 کیلومتر از شبکه و خطوط تغذیه گاز استان در سال 97 به منظور بهره‌برداری ایمن و اجتناب از بروز هرگونه حوادث ناگوارخبر داد.

وی با اعلام این خبر اظهار داشت: میزان نشت یابی انجام شده از خطوط گاز استان در سال 97 یک رکورد محسوب می‌شود و نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 14 درصد رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان اینکه در سال گذشته حجم وسیع عملیات نشت یابی در استان انجام شده است، اظهار داشت: شرکت گاز استان گیلان با استفاده از سیستم جدید نشت یابی بصورت آنلاین در جهت آنالیز دقیق‌تر نشتی‌ها  و مرتفع کردن مشکلات و ایرادات احتمالی تلاش کرده است.

 اکبر همچنین از نشت یابی 583 هزار انشعاب گاز، بیش از 42 هزار و 500 شیر و 272 ایستگاه گاز در استان در سال گذشته خبر داد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان گفت: تأمین گاز ایمن و پایدار برای مشترکین علاوه بر افزایش سطح رفاه و رضایتمندی مردم، در بخش صنعتی سبب شکوفایی هرچه بیشتر صنایع، آبادانی کشور و رونق تولید خواهد شد فلذا واحد بازرسی فنی با اشراف به این موضوع مهم، تمام تلاش خود را برای انجام درست و به موقع وظایف محوله در جهت استمرار پایداری جریان گاز در استان به کار بسته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز