خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیر کل میراث فرهنگی گیلان صورت گرفت؛

معارفه سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی گیلان

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۹۰۶

در جلسه‌ای با حضور شهرود امیر انتخابی، معارفه سرپرست معاونت برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی گیلان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، طی حکمی رضا حسن پور پس کلاسی به عنوان سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی گیلان معرفی شد.

 در این حکم آمده است:

نظر به تعهد، تجربه و سوابق ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل منصوب می شوید. سیاست گذاری، برنامه ریزی، تعیین خط مشی ها و اولویت بندی امور سرمایه¬گذاری در امر گردشگری، ایجاد تسهیلات لازم به منظور جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی و ایجاد هماهنگی لازم با دستگاه‌ها، بانک‌ها و نهادهای ذیربط، بهبود توسعه کیفی و کمی سرمایه گذاری تاسیسات گردشگری، اهم وظایف مورد انتظار است.

توفیق شما را در خدمت به فرهنگ و هنر استان عزیزمان گیلان، با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاق دولت تدبیر و امید از درگاه خداوند منان خواستارم.

شایان ذکر رضا حسن‌پور به مدت 10 سال در معاونت یاد شده فعالیت داشته و دارای مدرک کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی شهری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز