خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار کردستان تاکید کرد:

الزام نظارت دفتر فنی استانداری بر امور عمرانی کلیه دستگاه‌ها

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۶۲۸

معاون امور عمرانی استاندار کردستان تاکید کرد: دفتر فنی استانداری باید در مسائل عمرانی همه دستگاه های اجرایی ورود کند و جزئیات اطلاعاتی که در خصوص پروژه های عمرانی نیاز است را گردآوری و در اختیار داشته باشد.

به گزارش ایلنا، امیر قادری در مراسم معارفه مدیر کل دفتر فنی استانداری کردستان گفت: دفتر فنی استانداری به عنوان بازوی نظارتی و اجرایی معاونت‌عمرانی نقش چشمگیری در کنترل، نظارت و رهبری پروژه‌های عمرانی در سطح استان دارد.

وی افزود: دفتر فنی استانداری در سطح کشور طی چندین سال گذشته به لحاظ شرح وظایف و عملکرد، دستخوش تغییراتی شده است، اما باید این تغییرات به روزتر شود.

وی با اشاره به نقش های مختلفی که در گذشته برای این مجموعه تعریف شده است، گفت: اما آنچه قانون تعریف کرده این است که دفتر فنی باید نقش نظارتی و هماهنگی داشته و در این چهارچوب برنامه ریزی و کار کند تا بتواند در اجرا و تکمیل پروژه های عمرانی نقش ایفا کند.

معاون استاندار کردستان خاطرنشان کرد: دفتر فنی استانداری باید در مسائل عمرانی همه دستگاه های اجرایی ورود کند و جزئیات اطلاعاتی که در خصوص پروژه‌های عمرانی نیاز است را گردآوری و در اختیار داشته باشد.

 قادری تصریح کرد: دفتر فنی دارای حوزه های مختلفی چون شورای ترافیک، شهرسازی و معاینه فنی است و در حوزه توانمندسازی و بازآفرینی مسئولیت دارد که این نشان می‌دهد دفتر فنی استانداری از چه جایگاه و کارکرد مهمی برخوردار است.

وی در ادامه مهندس حسنی را از مدیران خوشنام و باتجربه استان دانست و افزود: امیدواریم وی بتواند به کمک همکاران دفتر فنی گامهای خوبی در این حوزه بردارد، ضمن آنکه مهندس صیدی هم از مدیران توانمند استان بود که اکنون در سمت شهردار سنندج فعالیت می کند.

در این مراسم معاون عمرانی استاندار کردستان با اهدای لوحی از زحمات و تلاش‌های حشمت الله صیدی مدیرکل سابق دفتر فنی استانداری تقدیر کرد و حکم فرزاد حسنی به عنوان مدیرکل جدید دفتر فنی استانداری کردستان را به وی اهدا کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز