خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه قدس گیلان:

مشکلات حوزه اجتماعی حل نشود منجر به تهدید امنیتی می‌شود/ اختلاف بین مسئولان باید از بین برود

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۷۴۱

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اگر مشکلات حوزه اجتماعی حل نشود منجر به تهدید امنیتی می‌شود، اظهار کرد: باید اختلاف‌ها بین مسئولان از بین برود تا بتوان برای مشکلات تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه لنگرود در حسینیه این ناحیه اظهار کرد: لنگرود از ابتدا، شهدا و رزمندگان بزرگی داشت که هرکدام حرکت بزرگی را در انقلاب انجام دادند و تأثیرگذار بودند.

وی با بیان اینکه 650 پایگاه مقاومت در استان تا سال 94 وجود داشت، گفت: اکنون تعداد پایگاه‌های بسیج به بیش از دو هزار رسیده است و برخی پایگاه‌ها نیز جدیدالاحداث و نیمه‌کاره مانده که باید زودتر به پایان برسد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به انتخاب سپاه لنگرود به‌عنوان ناحیه برتر کشوری افزود: هر معارفه برای فرماندهان تولد دیگری است و فرمانده جدید لنگرود یک‌بار دیگر وظایف پاسداری را مرور کند.

عبدالله پور با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیان کرد: یک دست الهی دل‌های مردم را هدایت می‌کند تا پرشور وارد عرصه شوند اگرچه مشکلاتی در کشور وجود دارد ولی مردم، انقلاب را تا پای جان پایبند هستند و گویی خدا اراده کرده که این انقلاب تا رسیدن به دست صاحب اصلی آن مستحکم حفظ شود.

وی با بیان اینکه انقلاب به پاسدار کارمند نیاز ندارد تصریح کرد: وظیفه حفاظت از انقلاب بر عهده سپاه پاسداران است تا از آرمان‌ها دفاع کند و هر جا که مشکلی وجود داشته باشد باید یک سپاهی باروحیه جهادی وارد میدان شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به هجمه‌های نفوذ دشمن برای ضربه زدن به انقلاب گفت: سپاه پاسداران در جنگ سخت با دشمن وظیفه دارد با کمک افراد آموزش‌دیده نظیر بسیج مردمی وارد عرصه شود و ابزار استراتژیک انقلاب برای مقابله با دشمن خود مردم هستند.

عبدالله پور با بیان اینکه سپاه در حوزه جنگ نیمه سخت وظیفه دارد تا با کمک دیگر نیروهای امنیتی و قضایی جلو ناامنی را بگیرد افزود: جنگ نرم سخت‌ترین جنگ امروز ما با دشمن است که دشمن از طریق رسانه‌ها با ایجاد شبهه، میان مردم و مسئولان ایجاد اختلاف می‌کند تا بتوان به نفع خود بهره‌برداری کند و به انقلاب آسیب بزند.

وی با بیان اینکه اگر مشکلات حوزه اجتماعی حل نشود منجر به تهدید امنیتی می‌شود اظهار کرد: باید اختلاف‌ها بین مسئولان از بین برود تا بتوان برای مشکلات تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی کرد و هر جا که اختلاف وجود داشت این مردم بودند که بیشترین آسیب را متحمل شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز