خبرگزاری کار ایران

پورعلی مطرح کرد:

اجرای پروژه توزیع هوشمند پسماند در رشت/ عمده پروژه‌های سازمان پسماند مربوط به سراوان است

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۲۸۹

مدیر پروژه تصفیه خانه شیرآبه سراوان به اجرای پروژه توزیع هوشمند پسماند در رشت اشاره کرد و گفت: در پله اول این پروژه نظارت و پایش خودروها و همچنین توزیع هوشمند خودروهای حمل زباله انجام می شود .

به گزارش ایلنا از رشت، افشین پورعلی با اشاره به اینکه عمده پروژه‌های سازمان پسماند شهرداری رشت مربوط به سراوان است اظهار کرد: ساماندهی سگ‌های بلاصاحب از اولویت های این سازمان در سال آینده است.
 
پورعلی به اجرای پروژه توزیع هوشمند پسماند در رشت اشاره کرد و گفت: در پله اول این پروژه نظارت و پایش خودروها و همچنین توزیع هوشمند خودروهای حمل زباله انجام می شود .
 
وی به خرید دستگاه کمپکتور برای سازمان پسماند شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: این دستگاه به مبلغ دو میلیارد و چهارصد میلیون تومان خریداری شده و طی ده روز آینده به ماشین آلات سازمان پسماند شهرداری رشت اضافه می شود.
 
مدیر پروژه تصفیه خانه سراوان با اشاره به آغاز فعالیت این تصفیه خانه بیان کرد: هفت میلیارد و هشتصد میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای این پروژه بوده و از مجموع این مبلغ ۶ میلیارد و چهارصد میلیون تومان از محل اسناد خزانه تامین شده است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز