خبرگزاری کار ایران

سعید جلیلی در مراسم چهل سالگی انقلاب در رشت:

امروز دنیا در حال تماشای جمهوری اسلامی ایران است

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۵۵۰

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، ملت ایران را خلق کننده حماسه‌های بزرگ در برابر دشمنان دانست و گفت: امروز دشمن از برد موشک‌های بالستیک ایران اسلامی واهمه دارد.

به گزارش ایلنا از رشت، سعید جلیلی صبح امروز در جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی مردم رشت و در جمع راهپیمایی هزاران نفری مردم دیار میرزا کوچک جنگلی در میدان شهدای ذهاب این شهر با اشاره به حرکت عظیم ملت ایران در خلق حماسه ۲۲ بهمن امسال اظهار کرد: فشارها و گستاخی‌های زیادی علیه ملت ایران واردشده اما همچنان مردم ایران پای آرمان‌های خود ایستاده‌اند.

وی با اشاره به قراردادهای ننگین علیه ایران در گذشته و تلاش استکبار برای تعیین سرنوشت ملت ایران افزود: امروز آمریکا در تلاش است تا برای ملت‌ها ازجمله ایران اسلامی تصمیم بگیرد درحالی‌که منطقی در ایران اسلامی شکل‌گرفته و فشارها را تحمل نمی‌کند.

عضو شورای راهبردی روابط خارجی ایران با بیان اینکه ایران امروز در برابر همه قدرت‌های استکباری ایستاده تصریح کرد: ملت ایران  ملتی است که اسلام در آن نهادینه‌شده و با یک فتوا در برابر تنباکو می‌ایستد و در برابر قدرت‌های زور و زر با یک میرزا کوچک خان قد علم می‌کند.

جلیلی با بیان اینکه ملت ایران نه‌تنها متوقف نشده بلکه پیشرفت کرده افزود: جمهوری اسلامی ایران امروزه در جهان تکثیرشده و‌ دنیا در حال تماشا است که رئیس‌جمهور آمریکا شبانه به عراق سفر می‌کند و مخفیانه از آن فرار می‌کند و این بیانگر قدرت جمهوری اسلامی ایران در جهان است.

جلیلی با اشاره به قدرت ایران و پیشرفت‌های روزافزون آن بیان کرد: ایران اسلامی امروزه قدرت دفاعی بسیار بالا در کنار قدرت‌های علم ‌و فناوری در جهان را کسب کرده و قدرت نفوذ بسیار بالایی در جهان کسب کرده است.

وی با اشاره به اینکه ایران هر جا بخواهد می‌تواند موفق شود افزود: جمهوری اسلامی که در بسیاری از بخش‌ها ازجمله دفاعی، نظامی و علم و فناوری موفق شده آیا نمی‌تواند در معضلات اقتصادی موفق شود؟

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز