خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان خبر داد:

حمایت از صندوق‌های توسعه بخش کشاورزی در بودجه 98/ تقویت اقتصاد روستایی گیلان در سال آینده

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۵۵۵

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان گفت: در لایحه بودجه 1398 امکان حمایت از صندوق‌های توسعه بخش کشاورزی به عنوان یکی از محورهای اصلی تولید و اشتغال استان فراهم می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، کیوان محمدی در گفت وگو با خبرنگاران، از رشد 13 درصدی اعتبارات استان‌ها در لایحه بودجه سال 98 خبر داد و درخصوص ویژگی‌های بودجه استان گیلان، اظهار کرد: با توجه به منابع پیش‌بینی شده در جزء پنج بند الف تبصره 18 لایحه بودجه سال 1398 کل کشور، امکان اجرایی کردن 522 سند توسعه روستایی تدوین شده برای تقویت اقتصاد روستایی و افزایش اشتغال پایدار در روستاهای این استان فراهم می‌شود.

وی افزود: همچنین با استفاده از منابع پیش‌بینی شده استانی، در اجرای سیاست‌های بازار کار، با توجه به منابع جز یک بند الف تبصره 18 لایحه بودجه 1398 امکان حمایت از صندوق‌های توسعه بخش کشاورزی به عنوان یکی از محورهای اصلی تولید و اشتغال استان فراهم می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان تصریح کرد: پیاده سازی بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد در راستای بند پ ماده هفت قانون برنامه ششم توسعه و تبصره 20 قانون بودجه 98 برای دستگاه‌های اجرایی استانی، با هدف اصلاح نظام هزینه ای، استقرار نظام کنترل نتیجه و محصول و افزایش اثربخشی در فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی پیگیری و دنبال خواهد شد.

این مقام مسئول همچنین به تشریح دیگر برنامه‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان پرداخت و گفت: امکان بهسازی آب‌بندان‌ها با هدف تامین آب مطمئن بخش کشاورزی، مهار و کنترل سیلاب، تغذیه آب‌های زیرزمینی، افزایش تولید آبزی پروری، توسعه گردشگری و ورزش های آبی در استان های گیلان، مازندران و گلستان در قالب تفاهم‌نامه با سازمان برنامه و بودجه کشور و تامین 50 درصد از اعتبار مورد نیاز در لایحه بودجه سنواتی هم دنبال خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امکان توسعه ظرفیت‌های ورزشی استان از طریق حمایت‌های مالی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و استانداری گیلان، طی تفاهم‌نامه منعقده مبنی بر تامین 70 درصد از اعتبارات مورد نیاز از طریق شرکت توسعه با هدف تقویت، بهبود و ارتقای جایگاه ورزش استان نیز پیگیری و اجرا خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز