خبرگزاری کار ایران

با حضور فرماندار آستارا صورت گرفت؛

بهره‌برداری از پنج پروژه عمران روستایی به ارزش 15 میلیارد ریال/ اشتغال‌زایی برای 10 نفر با افتتاح سه طرح کارآفرینی

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۸۶۴

بهره‌برداری از پنج پروژه عمران روستایی به ارزش15 میلیارد ریال، اشتغال‌زایی برای 10 نفر با افتتاح سه طرح کارآفرینی، بهره‌برداری از مزرعه پرورش بوقلمون ازجمله طرح‌ها و برنامه‌هایی بودند که در راستای جشن چهل‌سالگی انقلاب در شهرستان آستارا به اجرا درآمدند.

به گزارش ایلنا از آستارا، فرماندار آستارا در مراسم افتتاح این طرح ها گفت: فرمانداری آستارا از طرح‌هایی که در روستاها اشتغال پایدار ایجاد می‌کند مانند طرح‌های گردشگری حمایت می‌کند و باید از پتانسیل روستاها برای آبادانی این مناطق استفاده کرد.

در ادامه رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آستارا در جریان افتتاح همزمان پنج پروژه عمران روستایی در روستای گیلده از توابع بخش مرکزی این شهرستان اظهار کرد: جهت بهره‌برداری از این تعداد پروژه حدود 15 میلیارد ریال هزینه شده است.

عباس آسایش به‌سازی و آسفالت راه روستای توریستی چملر به طول سه‌هزار و 200 متر، به‌سازی و آسفالت راه روستایی توریستی گیلده، پل خان‌حیاطی، احداث دیوار گیلده به طول 35 متر و پروژه احداث دیوار حائل و لوله‌گذاری روستای مشند به طول 35 و نیم متر را ازجمله طرح‌های افتتاح‌شده دانست.

اشتغال‌زایی برای 10 با افتتاح 3 طرح کارآفرینی در آستارا

رئیس صندوق کارآفرینی امید شهرستان آستارا نیز در جریان افتتاح هم‌زمان سه طرح کارآفرینی در روستای گیلده از توابع بخش مرکزی این شهرستان اظهار کرد: جهت بهره‌برداری از این تعداد پروژه چهار میلیارد و 840 میلیون ریال هزینه شده و برای حدود 10 نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال‌زایی صورت گرفته است.

سید بابک نوری اماکن اقامتی‌تفریحی، آموزشگاه متوسطه دخترانه و پرواربندی 150 رأس انواع بره را ازجمله پروژه‌های افتتاح‌شده دانست و تصریح کرد: چهار میلیارد و 400 میلیون از اعتبار هزینه شده از سوی صندوق کارآفرینی امید پرداخت‌شده و 440 میلیون ریال نیز آورده شخصی سرمایه‌گذار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز