خبرگزاری کار ایران

شیرزاد تاکید کرد:

ایجاد دارالقرآن در رشت مغفول مانده است

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۸۸۷

عضو کمیسیون فرهنگی- اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت گفت: ایجاد دارالقرآن در رشت موضوع مهمی است که تاکنون مغفول مانده است.

به گزارش ایلنا از رشت، فاطمه شیرزاد با اشاره به فعالیت سرای محلات رشت اظهار کرد: به ظاهر متولی سرای محلات رشت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری است اما عملا اجازه دخل و تصرف در این مبحث به سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت داده نمی شود.

وی به فعالیت‌های خانه رادی رشت اشاره کرد و گفت: برنامه های هنری در این خانه در حال انجام بوده اما حضور هنرمندان بومی در این مکان بسیار اندک بوده و بیشتر شاهد حضور و فعالیت هنرمندان دیگر شهرها در آن هستیم.
 
عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای رشت با تاکید بر اینکه رویکرد سرای محلات رشت نیازمند بازنگری است گفت: این مهم باید مرحله به مرحله پیش رفته و در نهایت نتایج مطلوب محقق شود.
 
شیرزاد با اشاره به حضور چهره های برتر قرآنی در رشت بیان کرد: با توجه به اینکه شهر رشت دارای چهره های برجسته قرآنی در سطوح کشوری و ملی می باشد انتظار داریم نسبت به ایجاد دارالقرآن در این شهر توجه بیشتری معطوف شود.
 
وی به کمپینگ تالاب عینک اشاره کرد و گفت: قرار بود این کمپینگ به عنوان یک منبع درآمدی در اختیار سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت باشد اما عملا کمپینگ تالاب عینک به استراحتگاه دائمی و بدون حق الاجاره برای برخی تبدیل شده و امیدوارم در این باره تجدید نظر شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز