خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت:

شهر رشت انتخاب اول گردشگر در سال ۲۰۲۰ خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۷۲۶

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت گفت: شهر رشت انتخاب اول گردشگر در سال ۲۰۲۰ خواهد شد.

به‌گزارش ایلنا از رشت، محمدحسن عاقل‌منش در جمع مسئولان مجمع شهرداران آسیایی انعقاد تفاهمنامه  همکاری شهرداری رشت با انجمن ایرانی، همکاری با یونسکو را آغاز فصل مشترک همکاری مجموعه مدیریت شهری رشت با مجمع شهرهای آسیایی خواند و اذعان داشت: استان گیلان به دلیل کم بودن بعد مسافتی شهرها تمامی ظرفیت های گردشگری را در خود جای داده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت نزدیکی شهر رشت با منطقه آزاد انزلی، شهرهای توریستی ماسوله و فومن و مناظر بکر دیلمان و... را از مواهب الهی استان گیلان عنوان و تصریح کرد: با استفاده از توانمندی موجود در شهر رشت، کمک همه ذینفعان، انجمن‌های تخصصی و راهنمایان گردشگری و نیز با اجرایی‌شدن مفاد این تفاهمنامه می‌توانیم زمینه پذیرایی عالی از همه میهمانان در شهر رشت را فراهم کنیم.

وی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش‌های فاطمه قدیمی حرفه در ثبت شهر رشت به عنوان شهر خلاق خوراک شناسی یونسکو اظهار داشت: طی دو سال اخیر بسیاری از رستوران های سنتی با توسعه واحدهای غذایی خود در حال فعالیت و ارائه خوراک های محلی با کیفیت هستند.

عاقل منش شهر رشت را به عنوان انتخاب اول گردشگران در سال ۲۰۲۰خواند و گفت: تنها راه نجات مردم گیلان و به خصوص شهر رشت توسعه بخش گردشگری و توجه به این امر مهم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز