خبرگزاری کار ایران

عاقل‌منش تاکید کرد:

نظارت، استانداردسازی و نظام‌مند کردن زیر ساخت‌ها در شهر برای کودکان

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۴۱۳

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر رشت به ویژگی‌های شهر دوستدار کودک اشاره کرد و گفت: نظارت، استانداردسازی و نظام‌مند کردن زیر ساخت‌ها در شهر برای کودکان از جمله اهداف مورد نظر در شهر دوستدار کودک است.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدحسن عاقل‌منش در صحن شورای‌شهر رشت با اشاره به حضورش در همایش دوستدار کودک در شهر اصفهان اظهار کرد: تمامی افرادی که به سن هجده سال نرسیده‌اند، کودک محسوب می‌شوند و در طرح شهر دوستدار کودک برای ایجاد رفاه اجتماعی منطبق بر خواسته‌های آنان توجه می شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا به ویژگی‌های شهر دوستدار کودک اشاره کرد و افزود: نظارت، استاندارد سازی و نظام مند کردن زیر ساخت‌ها در شهر برای کودکان از جمله اهداف مورد نظر در شهر دوستدار کودک است.

وی با تاکید بر اینکه باید در بودجه سال ۹۸ شهرداری رشت بودجه مشخصی برای توجه به مباحث شهر دوستدار کودک در نظر گرفته شود، گفت: می توانیم با هماهنگی با آموزش و پرورش از نظرات کودکان و خواسته های بحق آنان در حوزه شهری اطلاع پیدا کنیم و به طور یقین داشتن یک بانک اطلاعاتی قوی در تمامی تشکل‌های دولتی و غیر دولتی می تواند در تحقق این مهم مثمر ثمر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز