خبرگزاری کار ایران

بهراد ذاکری مطرح کرد:

جان و امنیت شهروندان در چنگال سودجویان ساخت‌وساز/ نباید موسیقی خیابانی را حذف کرد

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۴۱۰

عضو شورای‌شهر رشت بر ضرورت استحکام بنا در شهر رشت تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، بهراد ذاکری در صحن شورا گفت: اگر جایی مشکل و مسئله‌ای وجود دارد راه حل آن حذف نیست و اگر در پیاده‌راه مشکلی وجود دارد نباید آن را حذف کند.

وی با اشاره به بنر بدون آرمی که در پیاده‌راه نصب شده، گفت: متاسفانه ارشاد نصب این بنر را برعهده نگرفت و گردن شهرداری انداخت.

ذاکری گفت: موسیقی خیابانی اگر  دنبال مجوز برود، می‌شود همان موسیقی که در حال حاضر به پایین‌ترین سطح خود رسیده است. باید از این موسیقی حمایت کرد زیرا از دل مردم بر می‌آید و همچنان تئاتر خیابانی را نیز مورد حمایت قرار دهیم.

این عضو شورا با بیان اینکه نگرانی برخی نهادها شاید در مواردی به حق باشد، گفت: نباید موسیقی خیابانی را حذف کرد بلکه باید به خوبی هدایت شود. نباید این شادی‌های کوچک در شرایط سخت زندگی از مردم دریغ شود.

وی بر ضرورت استحکام بنا در شهر رشت تاکید کرد و گفت: باید در این زمینه حساسیت بیشتری به وجود بیاید. متاسفانه ساخت‌وسازهایی که صورت می‌گیرد، اصولی نیست و  براساس معذوریت‌هایی که در رشت وجود دارد این اقدام همچنان انجام می‌شود و برای خریدار اتفاقات بدی رقم می‌خورد.

ذاکری با اشاره به انحلال خدمات موتوری رشت افزود: سازمان خدمات موتوری را باید احیا کرد و اگر این اتفاق نمی‌افتد باید حوزه نظارتی به وجود آید تا از مشکلات ناشی در این مورد جلوگیری شود.

وی در پایان افزود: به تابلوهایی که به زبان رشتی است تشویقی قرار دهیم و همیشه سیاست قهری را در پیش نگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز