خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار گیلان؛

میزان اشتغال را با توسعه زیرساخت‌ها افزایش دهیم

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۱۲۶

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با اشاره به اینکه استفاده بیشتر از ظرفیت سرمایه‌گذاران یکی از سیاست‌های دولت تدبیر و امید است گفت: در تلاشیم تا با توسعه در حوزه زیر ساخت شاهد پویایی شهرک‌های صنعتی و افزایش میزان اشتغال باشیم.

به گزارش ایلنا از رشت،  به منظور توسعه زیرساخت‌های شهرک صنعتی یعقوبیه شهرستان لنگرود نشستی به ریاست سید محمد احمدی و با حضور لاهوتی نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی و چندتن از مدیران دستگاه‌های اجرایی در دفتر کار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان در این نشست با اشاره به اینکه سیاست‌های دولت تدبیر و امید جذب بیشتر سرمایه گذاران است، گفت: اجرای طرح‌های مولد اقتصادی و افزایش ظرفیت تولید داخلی، ایجاد اشتغال را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاران مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، متقاضی واگذاری انشعابات جدید زیرساختی هستند، اظهار داشت: آماده سازی بستر تأمین و توسعه ظرفیت‌ زیرساخت‌ها امری لازم و ضروری است و دستگاه‌های مرتبط مکلف به تسریع در خدمات‌رسانی مناسب به این واحدها هستند.

احمدی شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت توزیع نیروی برق استان را موظف به ایجاد بسترهای لازم در خصوص زیرسازی ارائه خدمات راه و برق ظرف مدت 20 روز کرد و اظهار داشت: امیدواریم تا پایان سال 1397 شاهد بهره‌برداری شهرک صنعتی یعقوبیه لنگرود باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز