خبرگزاری کار ایران

امروز صورت گرفت؛

بازدید استاندار گیلان از کارخانه فومن شیمی و داروسازی کاسپین

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۵۷۵

مصطفی سالاری با حضور در شهرک صنعتی رشت از چند واحد تولیدی و صنعتی استان اعم از فومن شیمی و داروسازی کاسپین بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، در جریان این بازدید و بررسی روند تولید واحدهای صنعتی و تولیدی گیلان، صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاران به بیان مشکلات خود پرداختند و با بیان اینکه نسبت به ماه‌های گذشته، شاهد ثبات ارزی بیشتری در کشور هستیم، به مشکل سرمایه در گردش و نقدینگی در شبکه تولید اشاره کردند.

نماینده‌عالی دولت در گیلان با ابراز خرسندی از فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی گیلان و گسترش شبکه عرضه آنها در کشور و خارج از مرزها اظهار داشت: ماه‌های گذشته شاهد نوسانات ارزی و عدم ثبات بازار بودیم که این مساله با اعمال سیاست‌های دولت به شرایط مطلوب‌تری منتهی شد.

وی با بیان اینکه کنترل بازار و جلوگیری از انحراف آن امری حیاتی در مسیر توسعه اقتصادی کشور است، تصریح کرد: امنیت سرمایه‌گذاری در گرو حفظ شرایط بازار و حمایت از تولیدکنندگان است.

سالاری افزود: به‌منظور بهبود شرایط تولید و توسعه اشتغال در استان، کارگروه رفع موانع تولید گیلان اقدام به برگزاری نشست‌های متعددی در ماه‌های اخیر کرد و تعادل در بازار و کاهش مشکلات واحدهای تولیدی را به‌عنوان هدف دنبال کرد.

وی در پایان از فعالان عرصه اقتصادی خواست تا با تمام توان در توسعه فضای کسب و کار از طریق افزایش تولید و گسترش شبکه توزیع و عرضه تلاش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز