خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت:

کتاب و کتابخوانی از آثار و مصادیق رشد و تعالی فرهنگی یک جامعه است

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۷۲۶

فرماندار رشت بیان کرد: کتاب و کتابخوانی از آثار و مصادیق رشد و تعالی فرهنگی یک جامعه است.

به گزارش ایلنا از رشت، فرماندار شهرستان رشت شاخص فضای کتابخانه‌ای، کتاب و کتابخوانی را از آثار و مصادیق رشد و تعالی فرهنگی یک جامعه خواند و گفت: برای ایجاد تحول در یک جامعه، باید بسترهای فرهنگی در آن تقویت شود و برای رسیدن به هدف باید فعالیت های سخت افزاری و نرم افزاری به صورت توامان انجام شود.

میرشمس مومنی زاده توجه به کتابخانه مرکزی رشت و تلاش برای اتمام این پروژه فرهنگی مهم استان را از جمله مصادیق توسعه سخت افزاری در حوزه فرهنگ عنوان کرد و گفت: تکمیل این پروژه مهم ارتقا شاخصها و ایجاد فضای جدید و جذاب برای مخاطبین و به تبع آن اثر گذاری شایان در حوزه کتاب و کتابخوانی را بدنبال خواهد داشت.

مومنی‌زاده بر تلاش جمعی همه مسئولان این حوزه تاکید و از همه کارگزاران و مسئولان ذیربط خواست با احساس مسئولیت، نسبت به این امر اقدام کند.

فرماندار شهرستان رشت، همچنین بر استفاده از منابع و ظرفیت‌های خیرین، توجه بر توسعه کتابخانه امام رضا(ع) و استفاده از ظرفیت منطقه آزاد نیز برای پیشبرد امور مذکور و کمک به توسعه و ترویج کتابخوانی در سطح شهرستان رشت تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز