خبرگزاری کار ایران

به میزبانی گیلان برگزار شد؛

استاژ فنی و آزمون مربیگری عملی و دان الیت کیک بوکسینگ کشور

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۴۰۴

استاژ بزرگ و آزمون‌های مربیگری عملی و دان سبک الیت کیک بوکسینگ کشور در گیلان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، مسئول روابط‌عمومی الیت کیک بوکسینگ کشور گفت: یک دوره استاژ فنی و آزمون مربیگری عملی درجه 1 تا 3 و دان یک تا 4 الیت کیک بوکسینگ کشور ویژه آقایان و بانوان در لاهیجان برگزار شد.

فاطمه لطیفی افزود: این دوره ها که طی دو روز 22 و 23 آذرماه در باشگاه تختی لاهیجان برگزار شد با استقبال و کیفیت مطلوب همراه بود.
 
وی اظهار داشت: دوره استاژ آقایان با حضور دکتر حسن زاده رئیس هیات ورزش‌های رزمی گیلان، مستر داوطلب رئیس سبک الیت کیک بوکسینگ کشور، استاد خرقه پوش مسئول سبک الیت گیلان، شاه محمدی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان، اعضای هیات رئیسه و مربیان و مسئولان کمیته های سبک و با شرکت 150 رزمی کار به منظور ارتقای سطح کیفی هنرجویان برگزار شد.
 
وی اضافه کرد:  بخش آزمون مربیگری عملی درجه 1تا3 و دان 1تا 4 این گروه توسط  مستر داوطلب رییس و بنیانگزار سبک الیت کیک بوکسینگ کشور صورت گرفت.
مسوول روابط عمومی الیت کیک بوکسینگ کشور در ادامه گفت: دوره استاژ بانوان نیز با حضور مونا شفیع‌نژاد نایب رئیس هیات ورزش های رزمی استان و با شرکت 100 رزمی کار روز جمعه 23 آذر ماه زیر نظر استاد معصومه ضیایی نایب رییس سبک الیت کیک بوکسینگ کشور با کیفیت بسیار مناسب  انجام شد.
لطیفی همچنین خاطر نشان کرد: آزمون دان و کمربند مشکی ویژه بانوان نیز پس از پایان یافتن دوره استاژ به صورت دقیق و با مهارت بالا برگزار گردید.
مسوول روابط عمومی الیت کیک بوکسینگ کشور همچنین در پایان یادآور شد: گواهینامه شرکت کنندگان در این دوره مورد تایید فدراسیون ورزش های رزمی است که به آنان اهدا خواهد شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز