خبرگزاری کار ایران

رنجکش مطرح کرد:

نابسامانی‌های ترافیکی زیبنده شهر گردشگری آستارا نیست/ اجرای طرح پیاده‌روسازی در روبروی بازار ساحلی

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۱۶۹

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: نابسامانی‌های ترافیکی زیبنده شهر گردشگری آستارا نیست و باید نسبت به آن حساس بود.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در جلسه شورای ترافیک شهرستان آستارا گفت: مشکلات ترافیکی نه تنها موجب نقض حقوق شهروندی می شود بلکه می‌تواند ذهنیت نامطلوبی بر روی گردشگری نسبت به داوری بر روی فرهنگ این شهرستان داشته باشد.

وی اظهار داشت: تمام تلاش‌ها باید معطوف به رعایت قانون باشد و در کنار برخوردها با متخلفین فرهنگ‌سازی نیز در اولویت قرار گیرد.

وی ادامه: نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی و استقرار دوربین‌های هوشمند در کنار فرهنگ‌سازی می‌تواند نقش اثر بخشی در اقدامات بازدارندگی در زمینه جلوگیری از تخلفات ترافیکی داشته باشد.

فرماندار آستارا در راستای اجرای طرح‌های زمستانی بر آمادگی دستگاه های امدادرسان در محور آستارا-اردبیل و برخی مساجد و مدارس برای اسکان و تغذیه اضطراری مسافران تاکید کرد.

رنجکش گفت: به زودی پیاده روسازی در رو به روی بازار ساحلی با هدف کاهش ترافیک، زیباسازی حاشیه بازار و ساماندهی تاکسی‌ها اجرا خواهدشد و بهبود فرهنگ‌رانندگی و احترام به قانون در این شهرستان گردشگرپذیر باید جدی گرفته شود.

وی همچنین خواستار ساماندهی پایانه مسافری شهر آستارا با توجه به حجم بالای حضور گردشگران در این شهرستان و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان از سوی شهرداری آستارا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز