خبرگزاری کار ایران

صدر ممتاز خبر داد:

آسیب شناسی تمامی دکل های خطوط انتقال و فوق توزیع گیلان انجام شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۷۰۲

رئیس اداره تعمیرات خطوط شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: آسیب شناسی خطوط انتقال و فوق توزیع از لحاظ برج های واقع شده در مسیر جاده که احتمال برخورد خودروهای عبوری با آنها وجود دارد، انجام شد.

به گزارش ایلنا از رشت، آسیب شناسی خطوط انتقال و فوق توزیع از لحاظ برج های واقع شده در مسیر جاده که احتمال برخورد خودروهای عبوری با آنها وجود دارد، انجام شد.

 مهران صدر ممتاز ، رئیس اداره تعمیرات خطوط شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان با بیان اینکه خطوط انتقال و فوق توزیع شریان های اصلی صنعت برق در راستای انتقال برق به مشترکین عزیز می باشند گفت: با توجه به ضرورت و اهمیت خطوط انتقال و فوق توزیع که در واقع شریان های اصلی صنعت برق در راستای انتقال برق پایدار و مطمئن به مصرف کنندگان محترم می باشد، علاوه بر احداث این خطوط ، نگهداشت آنها نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است و کوچکترین غفلت در این زمینه صدمات جبران ناپذیری به بار خواهد آورد.

وی افزود: در راستای این مهم و در پی حادثه ایجاد شده برای یکی از دکل های خط دو مداره سیاهکلده به لاهیجان یک که به علت برخورد یک دستگاه کامیون از مدار خارج شده بود، آسیب شناسی تمامی دکل های خطوط انتقال و فوق توزیع در اولویت ویژه قرار گرفت. در واقع این پروژه با توجه به ایده که پیشگیری بهتر از درمان است از اهمیت فوق العاده ای برخوردارشد و در دستور کار شرکت قرار گرفت.

رئیس اداره تعمیرات خطوط شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان تصریح کرد: با تلاش بی وقفه و شبانه روزی کارکنان برق گیلان آسیب شناسی خطوط انتقال و فوق توزیع انجام شد که نتایج حاصله بیانگر این بود که تعداد 7 دکل خطوط 230 کیلوولت نیروگاه گیلان- نیروگاه  لوشان، سیادتی – چابکسر، نیروگاه گیلان-رشت شمالی، نیروگاه گیلان - نیروگاه پره سر و سیادتی- پونل در مسیر جاده که احتمال برخورد خودرو های عبوری با آنها وجود دارد، واقع شده اند.

صدر ممتاز در خصوص آسیب شناسی خطوط 63 کیلوولت گفت: آسیب شناسی خطوط 63 کیلوولت نیز نشان داد که 62 دکل خطوط سیادتی- چوکا، مقدم – قلی پور، نفوت – صومعه سرا، سیادتی – مقدم، عضدی – لاهیجان 1، انصاری – رودسر 2، رحیم آبادی- سیاهگلده، صومعه سرا – پونل، پونل – هشتپر، هشتپر- آستارا، رشت شمالی – بی بی حوریه، رشت شمالی – مقدم، بی بی حوریه – کاویان – پونل، سیاهگلده- لاهیجان 1، مسکن مهر – سیادتی و شهید عضدی – شهید مقدم در مسیر جاده که احتمال برخورد خودرو های عبوری با آنها وجود دارد، واقع شده اند.

رئیس اداره تعمیرات خطوط شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان در خصوص ضرورت آسیب شناسی‌های انجام شده گفت: این آسیب شناسی‌ها در واقع نشان‌دهنده این است که در چه نقاطی احتمال آسیب‌پذیری به خطوط انتقال و فوق توزیع استان گیلان وجود دارد تا با شناسایی آن، راهکارهای لازم برای رفع آن اتخاذ شود. اهمیت آسیب شناسی ها علاوه بر تامین برق مطمئن و پایدار برای ملت شریف ایران و مشترکین، صنعتی، کشاورزی، خدماتی و ... از این لحاظ است که می‌تواند از خطرات احتمالی جانی در پی سقوط دکل ها جلوگیری کند. همچنین باعث می شود تا از هدر رفت سرمایه گذاریهای ملی جلوگیری شود و استفاده بهینه از این سرمایه گذاریها انجام شود. نکته قابل ذکر دیگر در این خصوص این است که باتوجه به اینکه استان گیلان یکی از استان های توریستی کشورمان می باشد ، سقوط دکل ها می تواند موجب اختلال در عبور وسایل نقلیه و ترافیک سنگین برای مسافرین محترم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز