خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان؛

از ظرفیت تشکل های دانشگاهی در برنامه‌های روز دانشجو استفاده شود

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۹۱۲

سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان خواستار استفاده بهینه از ظرفیت تمامی تشکل های دانشگاهی در برنامه‌های روز دانشجو شد و گفت: تنوع بخشی در برنامه‌های روز دانشجو، نشاط سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را به دنبال دارد.

به گزارش ایلنا از رشت،  سید جلال سیدمحمدی ظهر امروز در جلسه کمیسیون دانشجویی استان با اشاره به پیش بینی های مطلوب صورت گرفته در راستای برنامه‌های روز دانشجو در دانشگاه های استان گیلان افزود: برنامه‌های روز دانشجو نباید صرفاً با نگاه سیاسی برگزار شود و در این مسیر توجه ویژه به برنامه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی بسیار ضروری است.

سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان خاطرنشان کرد: مراسم روز دانشجو یک فرصت برای طرح مطالبه‌های دانشجویی است.

وی با بیان اینکه فقط در ایام منتهی به ۱۶ آذر نباید تریبون ها در اختیار دانشجویان قرار گیرد اظهار داشت: اگر به مطالبه‌های دانشجویان در محیط دانشگاهی پاسخ داده نشود قطعاً در فضاهای دیگری به دنبال پاسخ خود می روند.

سیدمحمدی گفت: باید تلاش کنیم با رصد و پایش مستمر حوزه دانشجویی، مشکلات احتمالی را به حداقل برسانیم.

در این جلسه هریک از اعضاء به بیان دیدگاه ها، نظرات و پیشنهادات خود در راستای اجرای هرچه بهتر برنامه‌های روز دانشجو پرداختند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز