خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

برخی سران کشورهای اسلامی به مثابه گاو هستند / خاک بر سر سیاسیون بزدلی که دشمن داخلی ایرانند

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۸۹۹

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه مقام معظم رهبری برای اداره جامعه به افرادی نیاز دارند که بسیجی وار بیندیشند و عمل کنند گفت: بسیج بزرگترین حامی دین خدا در زمین است.

به  گزارش ایلنا از رشت،آیت‌الله رسول فلاحتی صبح امروز در دیدار با جمعی از پاسداران و بسیجیان سپاه قدس گیلان با تاکید بر تعبیر رهبر فرزانه انقلاب که بسیج را پدیده ای افسانه‌ای دانسته‌اند اظهار داشت: در هیچ دوره‌ای از تاریخ چه قبل و چه بعد از اسلام، ایران پدیده‌ای همچون بسیج را به خود ندیده است که مردم در همه صحنه‌ها حضور دارند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه از افتخارات ما است که به فضل الهی در برهه‌ای از تاریخ قرار داریم که پدیده بسیج برخاسته از دل مردم و در عرصه‌ها همیشه حاضر است تصریح کرد: در هیچ جای دنیا و تاریخ بشر نمی‌بینیم که دستگاه حاکم بتواند از دل مردم چنین نیروهایی با چنین ویژگی‌های بی‌همتایی را تجمیع کند.

وی با اشاره به اینکه امروز قدرت‌های سلطه‌جو به ویژه صهیونیسم جهانی و آمریکا که یدک‌کش آنها است و برخی سران کشورهای اسلامی که به مثابه گاوهای آنها هستند، بسیج شده‌اند تا نمادهای بسیج را از بین ببرند گفت: غافل از اینکه این نمادها بخشی از تجلی‌گاه ظهور پدیده الهی بسیج برگرفته از درون جامعه انسانی و اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با برشمردن علل پیشبرد بسیج گفت: مردمی بودن این سازمان و اینکه اراده خداوند به این امر تعلق گرفته که برای حمایت از دین خود از درون جامعه اسلامی انسان‌هایی بیرون بیاورد از نخستین علل پیشرفت بسیج است.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه رهبری امام راحل در گذشته و مقام معظم رهبری در زمان حال عنصر مهمی در حفظ و پیشبرد اهداف بسیج است گفت: مقام معظم رهبری با وجود مشکلات و فضای حاکم بر جامعه جهانی و درونی که همه برای ضربه زدن به ایران اسلامی متحد شده‌اند با رهبریت خود به خوبی کشور را اداره می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری برای اداره جامعه به افرادی نیاز دارد که بسیجی‌وار بیندیشند و عمل کنند خاطرنشان کرد: دشمن خارجی و دشمنان داخلی که آدم‌های بزدل و ترسویی هستند از علل به انحراف کشیده شدن پدیده اسطوره‌ای بسیج هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان عنوان کرد: در جنگ اول خلیج فارس در زمان صدام عده ای از رجال سیاسی معتقد بودند که ایران به حمایت از دولت و ملت عراق بپردازد که این امر با واکنش مقام معظم رهبری رو به رو شد و ایشان فرمودند "صدام در برابر دشمنان شترمرغ است و در برابر ما شیر و ما نباید از صدام حمایت کنیم".

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه در پرونده CFT هم عده‌ای بانگ برآوردند که اگر تصویب نشود معلوم نیست چه بر سر ایران بیاید گفت: این آدم‌های به تعبیر مقام معظم رهبری بزدل با اینکه می بینند 40 سال است ما شاخ قدرت‌ها را شکستیم هنوز ملت ما را نشناختند و باید گفت خاک بر سر چنین سیاسیونی که دشمن داخلی ایران هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز