خبرگزاری کار ایران

احمدی عنوان کرد:

پایه‌های توسعه کشور به صنعت برق بستگی دارد

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۷۲۵

معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان گفت: پایه های توسعه کشور به صنعت برق بستگی دارد .

به گزارش ایلنا از رشت، در نشستی با حضور عظیم بلبل آبادی مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان، سید محمد احمدی معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان، معاونین برق منطقه ای گیلان، فرزام صفت مدیرکل اقتصادی، مصباحی مدیرکل جذب و سرمایه گذاری و زاهدی مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری گیلان در سالن کنفرانس شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان، چالش های صنعت برق استان بررسی شد.

احمدی معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان از گزارش جامع و کامل برق منطقه ای گیلان تشکر کرد و افزود: مهمترین واقعیت موجود، عدم اطلاع و آگاهی مردم از تفاوت بین برق منطقه ای و توزیع نیروی برق بوده و صنعت برق که رسالت و هدف آن بسیار ارزشمند است و پایه های توسعه کشور به این صنعت بستگی دارد می بایست اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در این خصوص را به نحو شایسته انجام دهد.

معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان تلاش برای قوام و پایداری شبکه صنعت برق را ضروری دانست و گفت: مهمترین بحث، ایجاد هماهنگی بین توزیع و تولید برق است. در شرایط فعلی برای اجرای پروژه های برق منطقه ای گیلان بهترین شیوه این است که دنبال تامین منابع مالی باشیم و فاینانس داخلی (ماده 56) یکی از منابع مهم برای سرمایه گذاری است که با همکاری سازمان برنامه و بودجه می تواند راهگشا باشد.

وی افزود: وظیفه ما به عنوان نماینده دولت در استان، کمک برای پیشگیری از آسیب شبکه های موجود، تغییر مواردی از محتوای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از طریق هیات دولت، استفاده از ظرفیت های ماده 56، فروش اوراق و جلب نظر بخش خصوصی برای تامین منابع و احداث پروژه‌ها و همچنین همراه ساختن سازمان برنامه و بودجه برای دست یابی به این مهم است.

این گزارش حاکی است احمدی معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان از کارکنان صنعت برق استان که به صورت گمنام  و شبانه روزی در تلاش هستند و برای مشترکین قابل لمس نیست و همچنین شرکت برق منطقه ای گیلان که برخورد مناسبی با ارباب رجوع و سایر موضوعات محوله دارد تشکر و قدردانی کرد و افزود: این صنعت نیازمند توجه ویژه جهت تحقق اهداف و سرمایه گذاری می باشد و کمک و همراهی با صنعت برق را از وظایف اصلی خودمان می دانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز