خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه یک رشت خبر داد:

اعتبار 23 میلیارد و پانصد میلیون ریالی برای احداث دیوار حفاظتی رودخانه زرجوب

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۶۷۵

شهردار منطقه یک رشت از عملیات اجرایی احداث دیوار حفاظتی رودخانه زرجوب در محدوده پل توحید در ساحل مسیر جاده پیربازار- بعد از فخب خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، ناصر عطایی از عملیات اجرایی احداث دیوار حفاظتی رودخانه زرجوب در محدوده پل توحید درساحل مسیر جاده پیربازار-بعد از فخب خبر داد و اظهارداشت: پروژه دیوارحفاظتی رودخانه زرجوب محدوده پل توحید یکی از پروژه‌های مهم شهرداری است که باعث می‌شود خطر سیل و آبگرفتگی ساکنین این مناطق که بر اثر سیلاب و طغیان رودخانه‌های فصلی دچار خسارت و آبگرفتگی می‌شدند، برطرف شده و بروز حوادث احتمالی رانش مسیر جاده و خسارات جانی و مالی شهروندان در آینده پیشگیری شود.

شهردار منطقه یک رشت در ادامه، رضایتمندی شهروندان را سرمایه و تکیه گاهی برای شهرداری برشمرد و افزود : یکی از اولویت های اساسی ما رفع نقاط مخاطره آمیز شهر در مواقع وقوع سیل و ایمن سازی شهر است.

وی افزود: این دیوارحفاظتی به طول ۲۱۷ متر وارتفاع هفت و نیم متر در دست احداث و تاکنون بیش از ۴۵ درصدپیشرفت فیزیکی داشته و سعی می شود تا قبل از پایان سال تکمیل و آماده بهره برداری شود.

عطایی ادامه داد: برای اجرای این پروژه که از تیرماه آغاز شد بیست و سه میلیاردو پانصد میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه اولویت ما تکمیل پروژه های نیمه تمام درسطح منطقه است، گفت: با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته و اختصاص اعتبارات مناسب به دنبال سرعت بخشیدن و تکمیل پروژه های نیمه تمام درسطح منطقه هستیم و در کنار آن پروژه های جدیدی که برای حل مشکلات مردم ضرورت دارد نیز احداث خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز