خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد اربعین شهرداری رشت خبر داد:

شهرداری رشت آماده خدمت رسانی به زوار است

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۵۹۷

رئیس ستاد اربعین شهرداری رشت بیان کرد: شهرداری رشت آماده خدمت رسانی به زوار است.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس ستاد اربعین شهرداری رشت با بیان اینکه راهپیمایی اربعین از بزرگترین تجمع‌‌های مذهبی در جهان است اظهار داشت: در سال‌های اخیر ستاد اربعین شهرداری رشت در مراسم اربعین در کربلای معلی فعال بوده و امسال نیز با موافقت سرپرست شهرداری رشت، همکاری شورای اسلامی شهر رشت و همچنین یاری خیرین آماده خدمات رسانی به زوار اربعین سید الشهداء(ع) است.

علیرضا قانع تعداد نیروهای اعزامی به کربلای معلی در قالب کاروان خدام العترت را ۱۷۰ نفر عنوان کرد و گفت: نیروهای خدماتی، هنرمندان، فعالان فرهنگی در کنار تکنیسین‌های اعزامی شاکله این کاروان را تشکیل می دهند.
 
رئیس ستاد اربعین شهرداری رشت از استقرار یک دستگاه خودروی آتش نشانی در کربلا خبر داد و افزود: ۶ نفر از آتش نشانان شهر باران نیز برای تامین ایمنی زائران به کربلا اعزام شده اند.
 
قانع با اشاره به تردد ۶ خودروی حمل زباله شهرداری رشت در کربلا گفت: بخشی از خدمات نظافت محوطه‌ها و معابر مسیر کربلا توسط شهرداری رشت انجام می شود. 
 
وی ادامه داد: رفت و روب موکب های گیلانی، اجرای فعالیت‌های فرهنگی همچون پویش مردمی مسیر پاک، توزیع بسته های فرهنگی، برپایی غرفه های مختلف، برگزاری نمایش‌های مذهبی همچون تعزیه‌خوانی، برگزاری برنامه‌های مناسبتی همراه با مداحی و ... از برنامه های دیگر ستاد اربعین شهرداری رشت است.
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز