خبرگزاری کار ایران

رنجکش خبر داد:

شمار زائرین خارجی اربعین از مرز آستارا به ۱۰ هزار نفر رسید

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۳۶۵

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: شمار زائرین خارجی اربعین حسینی ورودی به کشورمان تاکنون از مرز آستارا به ۱۰ هزار نفر رسیده است.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش اظهار داشت: این تعداد زائر خارجی در قالب حدود ۲۰۰ کاروان شامل شش هزار زائر مرد و چهار هزار زائر زن هستند.

فرماندار آستارا اضافه کرد : این زائرین از کشورهای جمهوری آذربایجان، روسیه و گرجستان هستند که برای شرکت در مراسم پیاده روی جهانی اربعین حسینی در کربلا وارد کشورمان شده اند.

وی یاد آور شد: پیش‌بینی می‌شود شمار زائرین تا پایان هفته به بیش از ۱۲هزار نفر برسد که این تعداد در سال گذشته ۹ هزار نفر بود.

رئیس ستاد اربعین حسینی شهرستان آستارا افزود : برای انجام تشریفات گمرکی ورود زائرین در مرز آستارا و همچنین استقبال از آنان برنامه‌های مختلفی اجرایی شده است که شامل پذیرایی و اسکان موقت در موکب‌های ایجاد شده در پایانه مسافری و امامزاده است که با مشارکت و همراهی مردم و برنامه ریزی های ستاد اربعین شهرستان انجام شده است.

رنجکش به فضای معنوی ایجاد شده در شهرستان اشاره و افزود : طرح پیاده روی جهانی اربعین از ابعاد مختلف حائز اهمیت است که باید به آن توجه و اثرات آن به خوبی برای مردم تبیین شود و به واسطه برنامه‌ریزی های خوبی که این سال ها انجام شده ما شاهد استقبال از این طرح بین عاشقان امام حسین(ع) در سراسر جهان هستیم و کشورمان هم در متن این حادثه بزرگ قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز