خبرگزاری کار ایران

عباسی خبر داد:

بیش از ١٠٠٠ کارگر ساختمانی تحت پوشش تامین اجتماعی اسالم

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۷۸۶

رئیس تامین اجتماعی اسالم گفت: بیش از ٢٠ درصد بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی اسالم را کارگران ساختمانی تشکیل میدهند .

به گزارش ایلنا از اسالم، ناصر عباسی رئیس تامین اجتماعی اسالم با بیان اینکه ٥١٦٩ نفر بیمه شده اصلی و ١١٥٨ مستمری‌بگیر به اتفاق افراد تبعی خود تحت پوشش این شعبه هستند، گفت: تعداد ٢٣٨٢ کارگر فعال در شرکت‌ها و واحدهای تولیدی صنعتی منطقه در زمره بیمه‌شدگان هستند.

وی همچنین با اشاره به ساختار شغلی و فعالیت چشمگیر اهالی در کارهای ساختمانی اظهار داشت: تعداد ١٠٤٩ نفر یعنی افزون بر ٢٠ درصد بیمه‌شدگان اصلی تحت پوشش را کارگران ساختمانی تشکیل می‌دهند.

رئیس تامین اجتماعی اسالم تعداد مستمری‌بگیران را ١١٥٨ نفر برشمرده و خاطرنشان کرد: ٧٠٧ بازنشسته، ٣٩٥ بازمانده و ٥٦ از کار افتاده درگروه‌های سه‌گانه این قشر از مخاطبان تحت پوشش هستند.

عباسی با اشاره وجود شرکت چوب اسالم و قدمت آن در منطقه اذعان داشت: تامین اجتماعی اسالم از واحدهای با سابقه در استان و در زمره شعب تیپ ٤ کشور است.

وی افزود: در شش‌ماهه نخست امسال بیش از ٨١ میلیارد ریال تعهدات بلندمدت در قالب انواع مستمری‌ها و بیش از ٨ میلیارد ریال مقرری بیمه بیکاری پرداخت شده است.

راه‌اندازی سیستم نوبت‌دهی قبل از مراجعه به شعبه، تعدیل زمان انتظار انجام فرایندها و کاهش میزان مراجعات غیر ضروری از مهمترین اقدامات تشریح شده توسط ریاست شعبه به‌عنوان دستاوردهای شش‌ماهه نخست سال‌جاری بوده است .

شایان ذکر است، کارفرمایان اسالم بیش از ٦٣ میلیارد ریال به تامین اجتماعی بدهکارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز