خبرگزاری کار ایران

اختصاص 15 میلیارد ریال بابت تکمیل بیمارستان رسالت ماسال

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۷۶۷

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جلسه معارفه رئیس جدید بیمارستان رسالت ماسال گفت: 15 میلیارد ریال جهت تکمیل و تجهیز بخش های اورژانس و کودکان بیمارستان رسالت ماسال از سوی وزارت بهداشت و درمان اختصاص می یابد.

به گزارش ایلنا از ماسال، محمد جواد عامر در جلسه معارفه رئیس جدید بیمارستان رسالت ماسال با بیان اینکه شهرستان ماسال از جمله شهرستان‌های محروم محسوب می‌شود و فقدان خدمات درمانی بهداشتی مناسب موجب تحمیل هزینه‌های مضاعف بر مردم شهرستان بابت رفتن به شهرستان های دیگر می‌شود، افزود: انتظار داریم با نگاه ویژه دانشگاه علوم پزشکی استان، بیمارستان ماسال بتواند در سطح بیمارستان های خوب استان قرار بگیرد که برای تحقق این موضوع نیاز به کمک مسئولان استانی است.

وی با اشاره به مشکلات فراوانی که از مدت‌ها قبل بیمارستان ماسال با آن روبرو بوده، خاطرنشان کرد: از روز اولی که کار خودم را در این شهرستان آغاز کردم مشکلات بیمارستان را به عنوان یکی از اولویت‌های شهرستان قرار دادم و در همین راستا یک بار در قالب بیمار و دو بار به صورت کاملاً سرزده در نیمه های شب از وضعیت این بیمارستان بازدید کردم.

رئیس شورای بهداشت و درمان شهرستان ماسال، پیگیری مشکلات حوزه سلامت و درمان و کاهش هزینه‌های بیمارستان‌های دولتی برای مردم را یکی از خدمات موفق دولت دانست که در قالب اجرای طرح نظام سلامت اجرایی شد و اظهار امیدواری کرد: با بهبود و ارتقای وضعیت بیمارستان رسالت ماسال و حل معضلات آن، مردم شهرستان ماسال نیز بتوانند از خدمات دولت در این حوزه به خوبی بهره بگیرند.

فرماندار ماسال با تاکید بر لزوم در نظر گرفتن رضای الهی در همه کارها به ویژه در بخش مدیریت خدمات عمومی، گفت: هر مدیری که رضای الهی را در تصمیمات خود در نظر بگیرد مطمئناً موفق خواهد بود.

عامر معرفی پورکریمی‌نژاد با سوبق مدیریتی خوب و به عنوان متخصص جراح را نقطه قوتی برای بیمارستان رسالت ماسال بر شمرد و افزود: در بازدید اخیر معاون محترم وزیر بهداشت قول‌های خوبی درباره کمک به راه‌اندازی ساختمان اورژانس و بخش کودکان داده شده که امیدواریم با تحقق آن هدیه خوبی به مردم شریف شهرستان داده شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه دستور اختصاص  15 میلیارد ریال اعتبار در راستای تکمیل و تجهیز بخش اورژانس و کودکان بیمارستان رسالت ماسال در سطح وزارت صادر شده، ابراز امیدواری کرد: با اختصاص این اعتبار و بهره برداری از دو بخش اورژانس و کودک شاهد رشد و ارتقای بیمارستان رسالت ماسال باشیم.

نورصالحی با اشاره به معرفی پورکریمی‌نژاد به‌عنوان مدیری عملیاتی به عنوان رئیس بیمارستان رسالت ماسال، افزود: با توجه به اینکه ایشان به‌عنوان جراح متخصص نیز در بیمارستان رسالت ماسال فعالیت می‌کند، ظرفیت و جایگاه بیمارستان ماسال از امروز ارتقاء می یابد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه شهرستان ماسال کنار صومعه‌سرا در زمینه‌ی اجرایی کردن نظام ارجاع در زمره اولین‌های استان قرار دارد، اظهار داشت: مزیت نظام ارجاع این است که در این سیستم علاوه بر ارجاع بیمار به متخصص مناسب برای بیمار به صورت خودکار نوبت گیری نیز می‌شود و از سردرگمی و اتلاف وقت بیمار جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز