خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا خواستار شد؛

اقدام عملی مدیران گیلانی برای پشتیبانی از ستاد اربعین آستارا

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۷۶۳

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا از مدیران استانی خواست تا نسبت به انجام تعهدات نسبت به پشتیبانی‌های لازم از ستاد اربعین آستارا اقدام کنند.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در دهمین جلسه ستاد اربعین حسینی شهرستان آستارا که با حضور جمعی از مدیران استانی ستاد اربعین گیلان برگزار شد، گفت: آنچه در توان شهرستان بوده تاکنون توانسته‌ایم در زمینه تهیه امکانات و موکب‌های استقرار و اسکان و پذیرایی زائرین خارجی اربعین حسینی انجام دهیم اما باید برای افزایش کیفیت خدمات مدیران ستاد استانی به تعهدات مصوبات ستاد عمل کنند.

وی افزود: انجام پشتیبانی‌های لازم در زمینه تامین پزشک، آمبولانس، دارو و تقویت گیت‌های ورودی زائرین خارجی و تجهیزات  و امکانات از جمله مواردی است که نیازمند جدیت مدیران استانی عضو ستاد است. برای اجرای هرچه بهتر پشتیبانی‌های لازم در استقبال از زائران خارجی تلاش کرده‌ایم تا با کمک مردم شهرستان امکاناتی را فراهم کنیم اما این امکانات محدود است و باید کمک‌های استانی در این زمینه پشتیبانی شود.

رنجکش ادامه داد: با توجه به پیش‌بینی بیش از 12 هزار زائر خارجی که از طریق مرز آستارا به کربلا اعزام خواهند شد امکانات شهرستان محدود است و باید با نگاه ملی به این خدمات نگریسته شود و مدیران استانی عضو ستاد اربعین گیلان با توجه به تاکیداتی که استاندار و سایر مسئولان داشته‌اند اقدام عملی نشان دهند. برنامه‌ریزی‌های جامعی در شهرستان آستارا انجام شده و همه مدیران و مردم شهرستانی درگیر کارند اما کمک‌های ستاد استان باید برای افزایش کیفیت خدمات بزودی ارائه شود.

رئیس ستاد اربعین حسینی آستارا ضمن تشکر از حضور مدیران استان گیلان در جلسه ستاد خواستار پیگیری مصوبات گذشته شد.

وی ادامه داد: در چهار روز گذشته بالغ بر یک‌هزار و 100 نفر زائر خارجی اربعین حسینی از کشور آذربایجان وارد شهرستان آستارا شده‌اند که در این شهرستان پذیرایی و اسکان یافته‌اند.

در ادامه این جلسه مدیران شرکت‌کننده ضمن تشکر از فرماندار و اعضای ستاد اربعین آستارا درباره اقدامات انجام گرفته خواستار رفع مشکلات و پیگیری‌های لازم در این زمینه شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز