خبرگزاری کار ایران

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان خبر داد:

برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در گیلان

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۳۱۱

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان از برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، محسن جعفری امروز در نشست خبری جشنواره ابوذر و مسابقه منطقه‌ای مناظره در منزل شهید مدافع حرم حامد کوچک‌زاده در رشت اظهار کرد: برگزاری یکصد دوره سواد رسانه‌ای در 16 شهرستان یکی از مهمترین برنامه‌های سازمان بسیج رسانه گیلان است.

وی القای یاس و ناامیدی را از راهبردهای دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: در آستانه چهل سالگی انقلاب قرار داریم و دشمن بدنبال آن است تا انقلاب اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد و در این مسیر از ابزاری چون بنگاه خبرپراکنی استفاده می‌کند.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به اقدامات این سازمان در سالجاری، گفت: 5 تیم حرفه‌ای خبری از گیلان به مراسم اربعین حسینی اعزام خواهند شد.

جعفری با بیان اینکه خبرنگاران گیلانی اعزامی به مراسم اربعین حسینی شکوه و عظمت این همایش بزرگ را پوشش و به تصویر خواهند کشید، یادآور شد: آثار منتخب خبرنگاران گیلانی در قالب نمایشگاهی در معرض دید قرار خواهد گرفت و به خبرنگاران گواهی نامه خبرنگاری برون مرزی اعطا خواهد شد.

وی شهید مدافع حرم حامد کوچک‌زاده را شهید شاخص بسیج رسانه استان در 97 عنوان کرد و گفت: دومین یادواره شهدای بسیج رسانه گیلان امسال با محوریت شهید کوچک‌زاده در استان برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان از برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان خبر داد و اظهار کرد: بصیرت و دشمن‌شناسی، مسائلی صنفی خبرنگاران، اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید و کالای ایرانی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و خدمات اجتماعی و محرومیت‌زدایی از محورهای جشنواره مذکور است.

جعفری تصریح کرد: علاقمندان برای شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را در قالب عکس، یادداشت، گزارش، موشن‌گرافی، خبر، مصاحبه، کاریکاتور، فیلمنامه، مقاله و فیلم کوتاه تا 30 آذرماه سالجاری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مرحله منطقه ای هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران به میزبانی گیلان، خاطرنشان کرد: مسابقات ملی مناظره دانشجویی در راستای تحقق مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان مسابقات ملی مناظره دانشجویی  را فرصتی برای خلاقیت در طرح مسئله، احترام به آرا و نظرات مخالف، دوری از تعصبات بی‌جا و حفظ حرمت اشخاص دانست.

جعفری در پایان رشد و پویایی دانشجویان را از ویژگی‌های مهم در برگزاری مسابقات ملی مناظره دانشجویی بیان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز