خبرگزاری کار ایران

بیات خبر داد:

درخشش دختران شطرنج‌باز گیلانی در مسابقات قهرمانی کشور

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۳۰۸

رئیس هیات شطرنج گیلان گفت: دختران شطرنج باز گیلانی موفق به کسب سه مدال طلا و یک مدال برنز در مسابقات شطرنج رده‌های سنی کشور شدند.

به گزارش ایلنا از رشت، کیومرث بیات اظهارکرد: در جریان مسابقات شطرنج رده‌های سنی کشور که در استان‌های مختلف برگزار شد، دختران شطرنج باز گیلانی موفق به کسب سه مدال طلا و یک مدال برنز شدند.

رئیس هیات شطرنج گیلان افزود: در جریان رقابت‌های شطرنج دختران رده سنی زیر 14 سال، پرنیان قمی از گیلان با درخشش و غلبه برابر رقبای خود عنوان قهرمانی کشور را کسب کرد و مدال طلای این دوره از رقابت‌ها را برگردن آویخت.

وی ادامه داد: همچنین در رقابت‌های شطرنج قهرمانی دختران زیر 16 سال کشور، پروا نظیف کار دیگر شطرنج باز شایسته گیلانی توانست عنوان قهرمانی کشور را کسب و مدال طلای این رقابت‌ها را تصاحب کند.

بیات گفت: در رقابت‌های شطرنج رده سنی زیر 18 سال دختران کشور نیز عنوان قهرمانی به یک شطرنج‌باز دیگر از گیلان تعلق گرفت که نیکی نادرنیا موفق به این امر شد و مقام قهرمانی و مدال طلای این رده را کسب کرد .

وی اضافه کرد: در رقابت‌های شطرنج رده سنی دختران زیر 14 سال که با قهرمانی پرنیان قمی از گیلان به اتمام رسیده بود، سحر معصومی دیگر شطرنجباز گیلانی حاضر در این دوره توانست مقام سوم و مدال برنز این دوره از مسابقات را کسب کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز