خبرگزاری کار ایران

بررسی وضعیت ماشین آلات شهرداری با حضور مسئولان شهری رشت

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۰۴۱

در جلسه بررسی وضعیت ماشین آلات شهرداری رشت بر شناسایی ماشین آلات فرسوده شهرداری و رفع نقص آنان تاکید شد.

به گزارش ایلنا از رشت، جلسه بررسی وضعیت ماشین آلات شهرداری رشت با حضور علی مقصودی معاون خدمات شهری شهرداری رشت، محمد رضا شیرزاد معاون مالی اقتصادی شهرداری رشت و جمعی از مدیران شهرداری رشت در دفتر معاونت خدمات شهری شهرداری رشت برگزار شد.

علی مقصودی معاون خدمات شهری شهرداری رشت در این جلسه مدیریت بحران را یکی از وظایف شهرداری ها دانست و افزود: با توجه به اینکه هرساله از اوایل آذر ماه احتمال بارش برف وجود دارد باید از هم اکنون به فکر آماده سازی ماشین آلات شهرداری رشت باشیم.

مقصودی با اشاره به ضرورت تعمیر ماشین آلات شهرداری رشت تاکید کرد: باید سیاست اجرایی برای تعمیر ماشین آلات شهرداری تدوین کنیم و هرچه سریع تر نسبت به رفع نقص ماشین آلات اقدام شود.

معاون خدمات شهری شهرداری رشت مدیران مناطق شهرداری را فرماندهان بحران دانست و یادآور شد: مدیران مناطق هرچه سریع تر نسبت به شناسایی و رفع نقص ماشین آلات منطقه خود اقدام کنند.

هومن روایی رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت در این جلسه از اجرای نظام تشویق و تنبیه در میان رانندگان ماشین آلات سازمان خبر داد.

در ادامه جلسه مدیران مناطق و جمعی از سازمان های حوزه خدمات شهری به ارائه گزارشی از وضعیت ماشین آلات محدوده منطقه و سازمان خود پرداختند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز