خبرگزاری کار ایران

رنجکش خبر داد:

یک تشکل دیگر از هیات نظارت بر سازمان‌های مردم نهاد آستارا مجوز گرفت

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۴۵۶

فرماندار آستارا از دریافت مجوز فعالیت یک تشکل دیگر از سوی هیات نظارت بر سازمان های مردم نهاد این فرمانداری خبر داد.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش گفت: در نشست اخیر هیات نظارت بر عملکرد سازمان‌های مردم‌نهاد فرمانداری آستارا با فعالیت تشکل اجتماعی بانوان خلاق این شهرستان موافقت به‌عمل آورده است.

وی اضافه کرد: این تشکل پیش از این از سوی اداره کل ورزش و جوانان مجوز فعالیت داشته و اکنون با شرایط و براساس اساسنامه جدید تحت نظر فرمانداری فعالیت خواهد کرد.

به گفته وی؛ با موافقت این تشکل مقدار موافقت‌های انجام گرفته توسط هیات نظارت بر عملکرد سازمان‌های مردم نهاد فرمانداری آستارا طی یک سال اخیر به هفت تشکل رسیده است.

وی اضافه کرد: پنج تشکل دیگر نیز در مراحل تکمیل پرونده و نوبت طرح در جلسه هیات نظارت هستند و علاوه بر این تشکل‌ها پنج سازمان مردم‌نهاد دیگر با دریافت مجوز از اداره کل ورزش و جوانان نیز در شهرستان از سال 96 تا کنون فعالیت دارند.

فرماندار آستارا ضمن تاکید بر تقویت مشارکت‌های مردمی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های اجتماعی در راستای پیشبرد اهداف و برنامه‌های توسعه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در آستارا خواستار سازماندهی فعالان اجتماعی و بهره‌مندی بهتر از این ظرفیت‌ها شد.

رنجکش گفت: این سازمان‌ها نقش مهمی در پیشبرد اهداف و برنامه‌های شهرستان دارند و هنر مدیران باید بهره مندی از ظرفیت‌های مردمی باشد.

وی از تشکل‌هایی که مجوز فعالیت از هیات نظارت فرمانداری را دریافت کرده‌اند درخواست کرد با برگزاری مجمع عمومی و ثبت نام موسسه نسبت به دریافت پروانه فعالیت اقدام کنند.

فرماندار آستارا آموزش را از محوری‌ترین اقدامات در امر توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد برشمرد و یادآور شد: تاکنون کارگاه‌هایی در این  زمینه برگزار و در آینده نیز  این کارگاه‌ها ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز