خبرگزاری کار ایران

با تلاش کارکنان شرکت گاز گیلان صورت گرفت؛

گاز 620 خانوار سیل زده گیلانی وصل شد

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۶۱۷

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: با تلاش کارکنان این شرکت، گاز 620 خانوار استان وصل شد.

به گزارش ایلنا از رشت، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار داشت: در پی پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی به استان و اعلام وضعیت فوق العاده، عصر روز جمعه جلسه کمیته مدیریت بحران در شرکت گاز استان تشکیل شد.

وی اظهار کرد: این جلسه به منظور آزمایش راه‌های ارتباطی با تمامی رؤسای ادارات تابعه از طریق ویدئو کنفرانس ارتباط برقرار شد و رؤسای ادارات در خصوص وضعیت شهرستان حوزه استحفاظی خود و سطح آمادگی حوزه های مربوطه گزارشی ارائه دادند.

در ادامه با شدت گرفتن بارش باران از بامداد روز شنبه و وقوع سیل به تاسیسات و لوله های گاز در 9 شهرستان استان خساراتی وارد آمد.

 اکبر در این خصوص گفت: سیلاب در 28 نقطه در 9 شهرستان استان آسیب هایی را به تاسیسات این شرکت  وارد کرده است.

وی آسیب ها به تاسیسات گازرسانی را در تالش، رودسر، لاهیجان، صومعه سرا، فومن، لنگرود، املش و شفت عنوان کرد و افزود: به منظور ایمن سازی و جلوگیری از بروز خطرات احتمالی گاز یک هزار و 413 خانوار روستایی در این شهرستان ها قطع شده بود که با تلاش شبانه روزی کارکنان شرکت کاز و با انجام تعمیرات و ایمن سازی، گاز 620 خانوار تاکنون وصل شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان بیشترین مشکل را برای گاز روستاییان در شهرستان فومن ذکر و بیان کرد: بدلیل عدم دسترسی به جاده و پل، وصل گاز باقی خانوارهایی که بدلیل ایمنی گازشان قطع شده، نیاز به بررسی و تعمیرات اساسی دارد.

به گفته اکبر؛ در حال حاضر 793 خانوار فاقد گاز در شهرستان های فومن، کلاچای رودسر و تالش ساکن هستند.

بارش باران تا پایان روز یکشنبه 15 مهر به تناوب در گیلان ادامه دارد.

وضعیت نقاط آسیب دیده، تعداد قطعی اولیه گاز و .... بشرح زیر است:

گاز 620 خانوار سیل زده گیلانی وصل شد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز