خبرگزاری کار ایران

بخشدار لوندویل آستارا مطرح کرد:

جزئیات وقوع سیلاب در بخش مرکزی آستارا و لوندویل/ اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان همچنان آماده هستند

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۵۹۷

بخشدار لوندویل آستارا گفت: شدت بارش ها و ظرفیت پایین آبراهه ها و مجراهای هدایت آب، باعث سرریز جریان آب و ورود خسارت به تاسیسات زیربنایی و زیرساخت های این بخش شد.

به گزارش ایلنا از آستارا، احمد قدیمی اظهار داشت: حجم بالای آبهای سطحی در روستاهای خلیله سرا و قنبر محله باعث تخریب برخی لوله ها و کانال های هدایت آب شده است.

وی ادامه داد: راه روستای خان حیاطی که به علت شدت بارش ها رانش کرده و مسدود شده بود، به سرعت با تلاش عوامل بخشداری و راهداران بازگشایی شد و راه شنی روستای میه کومه، شسته و از حالت طبیعی خارج شده و تردد در آن به سختی میسر است.

وی اظهار کرد: تعدادی از انبارها، مزارع و باغ های مردم نیز در اثر وقوع سیلاب خسارت دیده اما خوشبختانه رودخانه چلوند با وجود حجم بالای آب، طغیان نکرده و مشکل خاصی برای اهالی لوندویل ایجاد نشده است.

قدیمی گفت: عوامل بخشداری و اعضای ستاد مدیریت بحران لوندویل برای رفع مشکلات و خدمات رسانی به مردم این بخش، همچنان پای کار و آماده هستند.

بخشدار مرکزی آستارا نیز از رانش بخشی از راه سوقات محله روستای‌عباس آباد این بخش و اعزام کارشناسان امر برای بررسی وضعیت آن خبر داد.

بابک باستانی گفت: در روستاهای این بخش سیل رخ نداده و مشکل خاصی برای مردم ایجاد نشده است و عوامل بخشداری با همراهی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری آستارا، برای خدمت رسانی به مردم در حالت آماده باش هستند.

ایستگاه هواشناسی آستارا میزان بارندگی شبانه روز گذشته در این شهرستان را 87.9 میلیمتر و دمای هوا را 15 درجه سانتیگراد اعلام و برای فردا هوایی ابری، مه آلود و برخی ساعات باران پیش بینی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز