خبرگزاری کار ایران

عاقل منش تاکید کرد:

ضرورت تهیه مصالح برای اجرای پروژه روان آب‌های سطحی در داخل گیلان

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۰۹۳

عضو کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای رشت، گفت: در شرایطی که بهترین نوع لوله در داخل استان تولید می شود دلیلی برای خرید لوله برای اجرای پروژه روان آب های سطحی از دیگر استان های کشور وجود نداشته و شهرداری رشت موظف به رعایت این مهم است.

به گزارش ایلنا از رشت، عضو کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای رشت با تبریک روز دامپزشکی گفت: پیشنهاد می‌کنم در یکی از جلسات کمیسیون از مدیران دامپزشکی به منظور بررسی و رفع مشکل سگ‌های بلاصاحب دعوت شده تا با تشکیل کارگروهی این مهم به نتیجه برسد.

محمد حسن عاقل منش با انتقاد از عملکرد شهرداری رشت پیرامون خرید مصالح از دیگر استان‌ها در راستای اجرای پروژه های عمرانی شهرداری افزود: در شرایطی که بهترین نوع لوله در داخل استان تولید می شود دلیلی برای خرید لوله برای اجرای پروژه روان آب‌های سطحی از دیگر استان‌های کشور وجود نداشته و شهرداری رشت موظف به رعایت این مهم است.
 
وی افزود: یقینا این کار موجب ایجاد اشتغال و گردش چرخه تولید در داخل استان و شهر رشت خواهد شد.
 
عاقل‌منش با قدردانی از حضور نیروهای ستاد بحران طی دو روز بارش شدید باران در رشت بیان کرد: نیروهای خدوم شهرداری رشت در ستاد بحران با درایت و هوشیاری از بروز هرگونه مشکل جلوگیری کرده و انتظار داریم با شناسایی نقاط آبگیر مشکلات این بخش به طور کامل برطرف شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز