خبرگزاری کار ایران

شیرزاد مطرح کرد:

تبیین شیوه نامه بخشودگی عوارض موسسات فرهنگی رشت

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۳۶۲

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای رشت گفت: تبیین شیوه نامه بخشودگی و تخفیف عوارض برای موسسات فرهنگی رشت گام موثری در راستای اجرای عدالت و انصاف در این حوزه در میان آنان است.

به گزارش ایلنا از رشت، فاطمه شیرزاد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی اظهار کرد: ملت شجاع ایران اسلامی هیچ گاه در دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب درنگ نخواهند کرد.

وی به لایحه ارسالی شهرداری رشت به کمیسیون فرهنگی شورا پیرامون کمک به برخی از موسسات فرهنگی و بخشودگی عوارض آنان اشاره کرد و گفت: در طی سال از محل ماده ۱۶ و ۱۷ تحت اختیار شورا به شهروندان و این موسسات کمک های مالی به واسطه رفع بخشی از مشکلات متعدد اقتصادی انجام می شود.
 
شیرزاد با بیان اینکه با تدوین شیوه نامه به منظور انجام چنین کمک هایی موافق هستم افزود: نقش شوراها در راه اندازی و حمایت از موسسات فرهنگی باید پررنگ تر شده و معتقدم چنین کمک هایی باید ضابطه مند و بر اساس یک شیوه نامه مصوب انجام شود.
 
وی با انتقاد از فقدان فرهنگسراها در رشت بیان کرد: در حوزه توسعه فضاهای فرهنگی ، قرآنی و غیره در رشت باید همراهی بیشتری انجام شود و با تبیین یک شیوه نامه و وحدت رویه مشترک در این باره عمل کنیم.
 
عضو کمیسیون فرهنگی شورای رشت به بازنگری مجدد در بودجه سال ۹۸ شهرداری رشت پیرامون چنین مباحثی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تنها استخر ورزشی در مجموعه یادگار امام(ره) چندین سال است که تعطیل و به بخش خصوصی واگذار شده و راه اندازی آن یکی از مطالبات بحق شهروندان است.
 
شیرزاد با اشاره به لایحه ارسالی با موضوع رفع مشکل سرویس ایاب و ذهاب کودکان استثنایی افزود: می‌توانیم از ظرفیت سازمان اتوبوسرانی در این باره استفاده کنیم.
 
وی با تاکید بر راه اندازی بازارچه های صنایع دستی و آثار هنری در رشت بیان کرد: تا کنون در باره راه اندازی این بازارچه ها بحث های فراوانی انجام شده و پس از این باید مباحث عملیاتی شوند و این مهم از جمله مطالبات هنرمندان است .
 
شیرزاد به بهره مندی از فضای پارک‌های سطح رشت به منظور معرفی و ارائه آثار هنری و صنایع دستی هنرمندان رشتی اشاره کرد و گفت: بارها به این مهم تاکید شده اما رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاوری نسبت به این مهم توجه و دقت لازم را ندارد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز