خبرگزاری کار ایران

با تلاش کارکنان برق گیلان:

خط دو مداره سیاهکلده به لاهیجان یک برق‌دار شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۵۸۳

خط دو مداره سیاهکلده به لاهیجان یک که به علت برخورد یک‌دستگاه کامیون از مدار خارج شده بود، برق‌دار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، بهروز قربانپور  در این خصوص گفت: در پی برخورد یک‌دستگاه کامیون با دکل دو مداره خط 63 کیلوولت سیاهکلده به لاهیجان یک ، دکل مربوطه روی جاده اصلی لاهیجان به لنگرود سقوط کرد و موجب اختلال در عبور وسایل نقلیه و ترافیک سنگین در این مسیر شد که خوشبختانه هیچ‌گونه خسارت جانی در منطقه به همراه نداشت. پس از مطلع نمودن گروههای اجرایی و مسئولان، بلافاصله اکیپ مربوطه با تمام تجهیزات مورد نیاز و در کمترین زمان ممکن به منطقه اعزام شدند.

معاون بهره برداری شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان گفت: با عنایت به اینکه پست لاهیجان 1 نقش مهمی در تامین برق شهرستان لاهیجان داشت، به همین منظور با توجه به وجود خط سوم در پست لاهیجان 1 ، سریعاً نسبت به برقداری پست مذکور از طریق پست 230 کیلوولت عضدی رشت اقدام شد و به دنبال آن نسبت به قطع و اتصال زمین خط دو مداره سیاهکلده – لاهیجان 1 اقدام شد.  نکته قابل اهمیت اینکه حادثه فوق هیچگونه خاموشی برای مشترکین محترم به همراه نداشته است.

وی افزود: به علت حضور به موقع  بلبل‌آبادی مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان و سایر کارکنان و اعزام به موقع پیمانکاران ، این خط در سریع ترین زمان ممکن با تلاش بی وقفه گروه اعزامی و در مدت کمتر از 10 ساعت ترمیم و  خط دو مداره سیاهکلده به لاهیجان یک برقدار و بطور موقت به حالت نرمال برگشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز