خبرگزاری کار ایران

احمدی تاکید کرد:

بانک‌ها در جهت اعطای تسهیلات به مددجویان تحرک بیشتری داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۰۶۶

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گیلان بر لزوم همکاری بیشتر بانک‌ها و نظارت دقیق در ارائه تسهیلات اشتغالزایی تاکید و تصریح کرد: با نظارت دقیق در ارائه تسهیلات می توانیم ضمن حمایت از مددجویان در جهت توانمندسازی آنان نیز گام برداشت.

به گزارش ایلنا از رشت ، سومین جلسه کارگروه تخصصی امور اقتصادی استان با حضور مدیرکل طرح‌های اقتصادی و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی برگزار شد.

در این نشست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گیلان، کمیته امداد را از جمله دستگاه‌های حمایتی  موثر در کشور خواند و گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره)  و بهزیستی از سازمان‌های حمایتی موفق به شمار می‌روند که عملکرد قابل قبولی را در حوزه توانمندسازی و اشتغال مددجویان داشته است.

سید محمد احمدی با اشاره به انسجام همه‌جانبه دستگاه‌ها برای ایجاد و بهبود اشتغال ، بر لزوم همکاری بیشتر بانک‌ها و نظارت دقیق در ارائه تسهیلات اشتغالزایی تاکید و تصریح کرد: با نظارت دقیق در ارائه تسهیلات می توانیم ضمن حمایت از مددجویان گام برداشت.

وی با اشاره به دستور استاندار گیلان مبنی بر تشکیل کمیته های48گانه در بخش های مختلف تصریح کرد: از این تعداد بیش از  10 کمیته بصورت مستقیم و غیر مستقیم مباحث اشتغالزایی را دنبال می کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گیلان با اشاره به ایجاد هزاران شغل در بستر گردشگری، صنعت و کشاورزی خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده که بانک‌ها در ارائه تسهیلات به مددجویان پیش‌قدم و ‌گاهاً تا ۹۵ درصد پیش رفته‌اند که امیدواریم این رویه در ادامه نیز دیده شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز