خبرگزاری کار ایران

رنجکش مطرح کرد:

اصل جانشین‌پروری باید در کشور با جدیت دنبال شود

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۷۹۰

فرماندار آستارا گفت: نگاه استاندار گیلان جانشین پروری و توجه به شایسته گزینی و بهره مندی از ظرفیت های منابع انسانی در استان است که باید به آن احترام گذاشت.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قبلی و جدید نیروی انتظامی شهرستان آستارا بیان کرد:  این نگاه متاسفانه در نظام اداری مغفول مانده بود که اکنون باید از این توجه دولت و استاندار گیلان حمایت کرد.

وی اضافه کرد: اصل جانشین‌پروری و توجه به منابع انسانی به‌عنوان یک سرمایه در کشور باید با جدیت دنبال شود زیرا یک نیاز اساسی است و در این مدت استان گیلان به‌دلیل رویکرد استاندار به بحث استفاده از جوانان و بانوان در رتبه نخست کشور قرار دارد.

فرماندار آستارا اضافه کرد: نماینده مردم آستارا در مجلس به‌عنوان رئیس مجمع نمایندگان گیلان دارای مسئولیت بیشتری است که انتظار است ضمن تعامل با مدیران ارشد دولت و استان ‌بتوانند نقش محوری و اساسی در پیگیری مطالبات مردم داشته باشند.

وی ادامه داد: باید از هر بهانه‌ای که موجب تضعیف نظام مدیریتی می‌شود پرهیز شود و همه با هم به رشد و بالندگی کشور و پیگیری مطالبات استان گیلان و شهرستان آستارا کمک کنیم زیرا در شرایط امروز که همه درگیر جنگ اقتصادی هستیم بهانه‌تراشی‌ها و عدم همگرایی موجب تضعیف کشور می‌شود.

رنجکش گفت: امروز در شهرستان آستارا به رغم اقدامات خوب دولت مشکلاتی نیز وجود دارد که در تعامل با همه دستگاه‌های اجرایی و حاکمیتی کشور، استان و شهرستان این مشکلات قابل برطرف شدن است.

رئیس شورای تامین شهرستان مرزی بندر آستارا اضافه کرد: آنچه برای ما در این شهرستان مهم است برقراری نظم و امنیت و ایجاد احساس آرامش در جامعه است و این مسئولیت به دور از هر تفکر سیاسی و جناحی تعریف می شود. در این جایگاه همه موظف به تامین منافع ملی هستیم و هیچ تعلق دیگری جز وظیفه اصلی که حفظ امنیت مردم با محوریت منافع ملی است وجود ندارد.

وی ضمن تشکر از سرهنگ عزیزی فرمانده پیشین نیروی انتظامی شهرستان آستارا، وی را افسری شایسته، متعهد و وظیفه‌شناس برشمرد که تعامل خوبی در شهرستان داشته‌اند.

رنجکش متذکر شد: پلیس امروز بر خلاف گذشته که خود را مأمور و معذور می‌دانست  خود را مأمور و مسئول می‌داند و به‌صورت تخصصی پیگیر وظایف سازمانی و تعهدات خود است.

فرماندار آستارا ادامه داد: تخصصی بودن نیروی انتظامی یک گام بسیار ارزشمند در انجام مأموریت‌ها و موفقیت در حوزه‌های مختلف است که موجب تقویت نظم و امنیت در جامعه می شود.

وی گفت: با توجه به نقش فراگیر و حضور در عرصه‌های مختلف توسط نیروی انتظامی شهرستان مرزی بندر آستارا نیازمند توجه بیشتر در پشتیبانی‌های لازم از این نیرو است که انتظار داریم  اقدامات اساسی انجام گیرد.

وی همچنین برای فرمانده جدید آستارا آرزوی موفقیت کرد و خواستار ادامه تعاملات در راستای انجام ماموریت های سازمانی با دستگاه های اجرایی شهرستان شد.

در ادامه این مراسم که امام جمعه شهرستان،  نماینده مردم آستارا در مجلس و  فرمانده انتظامی استان گیلان نیز سخنرانی داشتند پس از ارائه گزارش از سوی سرهنگ عزیزی از عملکرد دو سال مسئولیت خود در آستارا سرهنگ نمازی به عنوان فرمانده جدید این شهرستان به حاضرین معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز