خبرگزاری کار ایران

آغاز ثبت نام انتخاب صادرکنندگان برگزیده استان گیلان

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۴۲۲

رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: ثبت نام انتخاب صادرکنندگان برگزیده استان گیلان آغاز شد.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: سازمان توسعه تجارت ایران طبق سنوات گذشته و در راستای تحقق اهداف صادراتی و براساس معیارهای مقرر و شاخص های مندرج در سایت www.tpo.ir  درصدد شناسایی الگوهای موفق در عرصه صادرات و معرفی آنان به عنوان صادرکنندگان برگزیده استانی سال1397 در بیست و دومین سالروز ملی صادرات است.

منوچهر صدفی ضمن دعوت از همه صادرکنندگان استان، مراحل این انتخاب را مراجعه به سایت اختصاصی سازمان توسعه تجارت ایران به آدرسwww.tpo.ir ذکر کرد و گفت: صادرکنندگان  با مطالعه دقیق شرایط، ضوابط و معیارها و تکمیل فرم مربوطه، براساس هر یک از گروههای کالایی، به ثبت نام الکترونیکی اقدام کنند.
 
زمان این ثبت نام از روز شنبه مورخ17/6/1397 آغاز و تا روز پنج شنبه مورخ 19/7/1397به مدت یک ماه ادامه دارد.
 
این مقام مسئول همچنین اظهار داشت: متقاضیان شرکت در فرآیند انتخاب صادرکنندگان نمونه استانی می‌توانند جهت کسب هرگونه اطلاعات مورد نیاز با اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تماس حاصل کنند.


 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز