خبرگزاری کار ایران

برای دومین سال متوالی؛

به واحدهای برتر، گواهینامه رعایت حقوق مصرف کننده اعطاء می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۲۵۳

سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با همکاری انجمن استانی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، به واحدهای تولیدی و خدماتی برتر گیلانی، گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف اعطاء می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: امسال برای دومین سال متوالی به واحدهای تولیدی و خدماتی برتر استان، گواهینامه رعایت حقوق مصرف کننده اعطاء می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، علی منتظری دراین راستا اظهار کرد: امسال برای دومین سال متوالی، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در نظر دارد با همکاری انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان، به واحدهای تولیدی و خدماتی که فعالیت های مؤثری در رعایت حقوق مصرف کنندگان داشته باشند، گواهینامه استانی اعطاء کند.

وی تصریح کرد: کسب امتیاز مربوط به رضایت مندی مشتری، کیفیت کالا و خدمات، رعایت قیمت ها، توزیع و خدمات پس از فروش، دارا بودن نشان تجاری مستقل و پروانه بهره برداری و مجوزهای بهداشتی و پروانه کاربرد علامت استاندارد ملی ایران را از جمله مهم ترین شاخص های ارزیابی و سنجش واحدهای تولیدی در این فراخوان است.

وی خاطر نشان کرد: اعطاء گواهینامه رعایت حقوق مصرف کننده، در اسفند سال جاری با حضور مسئولین کشوری در گیلان برگزار می شود.

منتظری خاطر نشان کرد: واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی می توانند حداکثر تا دهم آذر ماه، با مراجعه به سایت سازمان صنعت، معدن و تجارت به آدرس اینترنتیhttp: / / gil. mimt. gov. ir، تکمیل فرم های مربوطه و تحویل آن به دبیرخانه اجرایی اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان واقع در رشت، کمربندی شهید بهشتی، ساختمان شهید نورانی(بازرگانی) سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان، در این فراخوان شرکت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز