خبرگزاری کار ایران

رنجکش تاکید کرد:

ضرورت احساس مسئولیت مدیران اجرایی در برابر مبارزه با پدیده اعتیاد

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۹۲۸

فرماندار آستارا گفت: مدیران تمامی دستگاه‌های اجرایی در شهرستان باید در مقابل مبارزه با پدیده اعتیاد و مواد مخدر احساس مسئولیت داشته باشند.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در هشتمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان آستارا بیان کرد: مبارزه علیه مواد مخدر باید به عنوان یک اصل در رویکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی مورد توجه قرار گیرد زیرا این مبارزه یک کار ستادی و نیازمند همکاری های همه دستگاه‌های اجرایی و مردم است.

وی یادآور شد: با توجه به نقشی که برای دستگاه‌های مختلف اجرایی در راستای اقدامات پیشگیری و مقابله با پدیده اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر در شورای هماهنگی در نظر گرفته شده است می طلبد برنامه ریزی ها و اقدامات انجام گرفته با مشارکت تمام دستگاه‌ها انجام شود.

وی اضافه کرد: هیچ مدیری نباید بار مسئولیتی خود را بر روی دستگاه اجرایی دیگر بگذارد زیرا اگر اینگونه باشد در انجام امور موفق  نخواهیم شد.

به  گفته وی پیشگیری همیشه مقدم بر درمان است زیرا هزینه‌های آن کمتر است و هزینه‌های انجام گرفته در زمینه‌های مختلف بر دوش مردم است و ما باید این هزینه‌ها را کاهش دهیم در این میان انجام برنامه‌های فرهنگی و فرهنگ مبارزه با مواد مخدر باید فراگیر شود.

محمد حسین شاهکویی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان هم در این نشست   با اشاره به اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر در جامعه آن را از اولویت های کاری دولت برشمرد و خواستار فراگیری فرهنگ مبارزه با مواد مخدر به عنوان یک پدیده اجتماعی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز