خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه قدس گیلان خبر داد:

برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج در ۱۶ شهریور

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۱۱۹

فرمانده سپاه قدس گیلان از برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج در ۱۶ شهریور خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان در نشست خبری به مناسبت برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج که در ستاد قدس گیلان برگزار شد، گفت: در آستانه ماه محرم الحرام قرار گرفته ایم و البته روز غدیر را هم گذراندیم که ملت ایران دیگر اجازه نخواهد داد چنین تجربه ای در تاریخ تکرار شود و پشتیبان ولایت خواهیم بود و البته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماموریت حفظ انقلاب و دستاوردهای آن را دارد و این کار با کمک مردم در همه بخش ها در حال انجام است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه سپاه به کمک دولت آمده است، گفت: هر جا که دولت نیاز به سپاه داشته باشد به‌صورت جدی ورود خواهیم کرد و اکنون تهیه جهیزیه برای نوعروسان، سلامت‌محوری در محلات و شهرهای کم برخوردار و غیره در خدمت مردم خواهیم بود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی در استان اظهار کرد: ان شاالله در روز پنج شنبه همایش بزرگ بسیجیان محقق خواهد شد و آمادگی همیشگی گیلانیان در پاسداری از انقلاب همچون همایش بزرگ سپاهیان محمد رسول الله در سال ۶۵ به همه نشان خواهیم داد که ملت پای آرمان ها ایستاده است و ما برای ایجاد آمادگی از دستاوردهای انقلاب رزمایش بزرگی را شروع کرده ایم که البته این رزمایش تا هفته دفاع مقدس ادامه دارد که باید گفت گوشه ای از این رزمایش در روز پنج شنبه با بیش از ۷۲ گردان را به صحنه خواهیم آورد و قدرت خود را نشان خواهیم داد.

سردار عبدالله پور هدف از برگزاری این رزمایش را پاسداری از دستاوردهای انقلاب دانست و گفت: با این رزمایش به همه جهانیان نشان خواهیم داد ملت پای این انقلاب است تا اخرین لحظه و شعار این همایش هم وحدت ایستادگی و پیشرفت است که باید تلاش کنیم وحدت زیر پرچم ولایت ایجاد شود و به گواهی تاریخ در این نبرد و با فرمایشات امید بخش رهبری جبهه انقلاب پیروز خواهد شد.

وی در ادامه بیان داشت: ما همزمان در دو جبهه هم در حوزه دفاعی و هم در حوزه محرومیت زدایی و خدمات رسانی رزمایش خواهیم داشت که در همین شهریور امسال حدود ۲۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم اعزام می شوند البته این رزمایش گوشه ای از مجاهدت ملت ایران در اهتزاز پرچم انقلاب است که به دست جوانان گیلانی محقق خواهد شد و ثابت خواهیم کرد ملت پای انقلاب خود خواهد ماند.

فرمانده سپاه قدس گیلان در رابطه با خدمات جهادی سپاه قدس گیلان متذکر شد: گروه های جهادی در بخش های پزشکی، عمرانی، خدماتی، مشاوره خانواده، فرهنگی و … از ۹ شهریور در مرحله جدیدی آغاز می شود.

سردار عبدالله پور افزود: سال گذشته ۱۰۰۰ واحد مسکن محرومین با کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) را تمام کردیم امسال هم ۱۰۰۰ واحد مسکن محرومین خواهیم ساخت، ۱۱۰ واحد مسکن هم با همکاری بهزیستی خواهیم ساخت و در تلاش هستیم که سه دهستان نمونه را که انتخاب کردیم در حوزه های مختلف با مولفه هایی که سال های آینده هیچ مشکلی در این سه دهستان وجود نداشته باشد محقق نماییم.

وی با اشاره به فعالیت گروه های جهادی تاکید کرد: از نهم تا ۲۹ شهریور دویست گروه جهادی را به مناطقی که مشکلات دارند اعزام می کنیم تا بتوانند مشکلاتی را که توان دارند مرتفع نمایند.

وی بیان داشت: البته خدمات سپاه قدس گیلان محدود به موارد ذکر شده نیست و سپاه در زلزله کرمانشاه ۲۴۸ کانکس از گیلان به مردم عزیز این مناطق اهدا کرد یا در بحث محیط زیست در حوزه ریز گردهای خوزستان ۸۰۵۲ اصله نهال به یاد ۸۰۰۰ شهید استان غرص کردیم و البته در قالب طرح جوادالائمیه سعی در ایفای خدمات ویژه به مردم عزیز داریم و در همین منطقه معلولین ساخت مسجدی را شروع کردیم که تقریبا ۳۵۰ میلیون تومان تاکنون هزینه کرده ایم.

فرمانده سپاه قدس گیلان در رابطه با بحث اقتصاد مقاومتی یادآور شد: در حوزه اقتصاد مقاومتی در چند سال گذشته حدودا ۶۱۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی پرداخت کردیم که ۵۲۳۶ نفر توانستند با این تسهیلات اشتغال ایجاد کنند و در واقع هر جایی دولت مشکل داشته باشد حتما به کمک‌اش می شتابیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان در پایان خاطرنشان کرد: مسیر و وعده الهی چنان روشن بخش است که البته با وحدت و در کنار هم بودن و با تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی تمام این موانع را برطرف نماییم و یقینا پیشرفت و پیروزی از آن ملت ایران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز