خبرگزاری کار ایران

امام جمعه رشت:

رفتار مسئولان با مردم باید صادقانه باشد/ سخن گفتن خطیبان بدون مطالعه خیانت است

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۹۹۸

نماینده ولی فقیه در گیلان، سخنرانی افراد در جلسه‌ها برای رضای خداوند را مهم ذکر کرد و گفت: خطیب باید با مطالعه سخن بگوید و سخن گفتن بدون مطالعه خیانت است.

به‌گزارش ایلنا از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی در هشتمین همایش دوسالانه مدیران هیأت‌های رزمندگان گیلان و واحدهای عترت خواهران و برادران که در آستانه‌ اشرفیه برگزار شد، اظهار کرد: جلسه‌های هیأت رزمندگان از استغنای ویژه‌ای برخوردار است.

وی بر شکرگذاری تمام اقشار جامعه نسبت به نعمت انقلاب اسلامی تأکید کرد و افزود: با توجه به عظمت انقلاب اسلامی هنوز نتوانستیم حق آن را ادا کنیم.

امام جمعه رشت با بیان اینکه انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین نعمت الهی برای دنیای امروز محسوب می‌شود، تصریح کرد: وقوع انقلاب اسلامی زمینه برای عرضه دین در جامعه و عرصه خودسازی افراد را فراهم کرده است.

آیت‌الله فلاحتی، وجود نعمت ولایت در نظام جمهوری اسلامی را بسیار ارزشمند خواند و بیان کرد: مقام معظم رهبری آگاهانه و عمیقانه نسبت به تمام جریان‌ها واقف است.

وی با تأکید براینکه انقلاب اسلامی و ولایت فقیه نعمت بزرگی است که به ملت ایران هدیه شده است، متذکر شد: اکنون عرصه فعالیت در جامعه توسط نیروهای ارزشی فراهم شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان بر فعالیت مسؤولان در راستای رضای خداوند تأکید کرد و گفت: ایمان همراه با عمل حائز اهمیت است.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به اینکه رفتار افراد در جامعه باید در راستای رضایت خداوند باشد، خاطرنشان کرد: مسؤولان ابتدا باید خود نسبت به برنامه‌هایی که اجرا می‌کنند، تاثیرپذیر باشند.

وی، سخنرانی افراد در جلسه‌ها برای رضای خداوند را مهم ذکر کرد و یادآور شد: خطیب باید با مطالعه سخن بگوید و سخن گفتن بدون مطالعه خیانت است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه رفتار مسؤولان با مردم باید همراه با احترام باشد، اظهار کرد: گیلانی‌ها مردمی محجوب، رئوف و اخلاق مدار هستند و با آنها باید صادقانه و محترمانه رفتار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز