خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودسر تاکید کرد:

اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی رودسر

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۵۸۳

فرماندار رودسر با بیان اینکه یکی از ارزیابی‌های ما در عملکرد مدیران شهرستان میزان جذب اعتبارات ملی است، تصریح کرد : مدیران موظف اند در این زمینه اهتمام خود را بیشتر کنند.

به گزارش ایلنا از رودسر، علی وارسته بهدانی در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان رودسر با توجه به شرایط و اقتضائات در حوزه کاهش اعتبارات بیان کرد: آنچه مورد تاکید است جذب اعتبارات ملی است و ضرورت دارد برای برخی از پروژه های عمرانی از ظرفیت نماینده شهرستان برای جذب اعتبارات ملی بهره گیری کنیم .

به گفته وی اگر از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم مطمئنا این یک امتیاز بزرگ برای این شهرستان در حوزه پروژه های عمرانی خواهد بود .
 
فرماندار رودسر در بخش دیگری از سخنان خود اولویت های دیگر این شهرستان در حوزه طرح های عمرانی را متوجه بنیاد مسکن ، راه روستایی ، آب و فاضلاب شهری و روستایی و رفع ضعف برق در مناطق مختلف این شهرستان عنوان کرد .
 
فرماندار رودسر با بیان اینکه یکی از ارزیابی های ما در عملکرد مدیران شهرستان در جذب اعتبارات ملی است تصریح کرد : مدیران موظف اند در این زمینه اهتمام خود را بیشتر کنند . 
 
نماینده رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست بر ضرورت کارشناسی دقیق و منظم از روند پروزه های عمرانی از سوی مسئولان تاکید کرد و گفت : در این زمینه صرف ارائه گزارش ناکافی است 
اسدا...عباسی افزود : ضرورت دارد مدیران با ورود مستقیم و نگاه آسیب شناسانه به روند انجام طرح ، فرصت ها را کاملا در اختیار گرفته و ما را نیز درجریان عملکرد کارهای خود قرار دهند . 
 
وی در ادامه سخنان خود همچنین بر ضرورت تامین اعتباردر حوزه میراث فرهنگی برای احیا و بازسازی پروزه قلعه گردن رحیم اباد تاکید کرد . 
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت ساماندهی گلزار شهدای امیر بنده کلاچای، تعریض خیابان اصلی شهر چابکسر و پروژه تقاطع میدان واجارگاه تاکید کرد .‌
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز