خبرگزاری کار ایران

سالاری خبر داد:

آغاز ساخت 100 زمین‌ ورزشی در روستاهای گیلان

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۱۸۳

استاندار گیلان با اشاره به ساخت هزار زمین‌ ورزشی در روستاهای استان گفت : در مرحله نخست این طرح، جانمایی و احداث 100 زمین ورزشی روستایی آغاز گردیده است .

به گزارش ایلنا از رشت، مصطفی سالاری در دیدار با مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور که در محل دفتر کار استاندار گیلان برگزار شد، ورزشگاه 5 هزار نفری فومن و رستم آباد ، مجموعه ورزشی تختی لاهیجان ، باز سازی استادیوم ورزشی تختی و بهسازی سالن ورزشی 2 هزار و 500 نفری انزلی  و پیست دوچرخه سواری رشت  را از جمله پروژه های مهم ورزشی در دست احداث استان برشمرد وگفت: امیدواریم با حمایت های وزارت ورزش و جوانان شاهد اتمام هر چه سریعتر این پروژه ها در استان باشیم .

وی با اشاره به ساخت هزار زمین‌ ورزشی در روستاهای استان گفت: در مرحله نخست این طرح ،جانمایی و احداث  100 زمین ورزشی  روستایی آغاز گردیده است .

نماینده‌عالی دولت در گیلان مردمان گیلان را مردمانی ورزش دوست توصیف کرد و با بیان اینکه  توسعه ورزش‌، نشاط فرهنگی و اجتماعی در جامعه را در پی خواهد داشت، گفت: برگزاری مسابقات در رشته‌های مختلف ورزشی علاوه بر گسترش پویایی در بین جوانان، کاهش آسیب‌های اجتماعی را بدنبال خواهد داشت .

در ادامه این دیدار حسن کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور اتمام کامل پروژه‌های ورزشگاه 5 هزار نفری فومن و رستم آباد، مجموعه ورزشی تختی لاهیجان، بازسازی استادیوم ورزشی تختی و  بهسازی سالن ورزشی 2 هزار و 500 نفری انزلی و همچنین پیست دوچرخه‌سواری رشت را نیازمند اعتبار 72 میلیارد تومانی دانست و افزود: برای بهره برداری از فاز نخست این پروژه ها20 میلیارد تومان اعتبار برآورد شده که ان‌شاء‌الله بخشی از این پروژه‌ها تا دهه فجر سال‌جاری به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز