خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودبار خبر داد:

بهره برداری از 676 پروژه دهه فجر در شهرستان رودبار

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۷۲۹

فرماندار رودبار با اشاره به بهره برداری از 676 پروژه در دهه فجر امسال گفت: از این میزان513 طرح اشتغالزایی و 163 پروژه عمرانی با 538 میلیارد و 500 میلیون ریال در رودبار افتتاح می شود.

به گزارش ایلنا از رودبار، فرماندار رودبار در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به بهره برداری از 676 پروژه در دهه فجر امسال گفت: از این میزان513 طرح اشتغالزایی و 163 پروژه عمرانی با 538 میلیارد و 500 میلیون ریال در رودبار افتتاح می شود که از نظر تعداد پروژه و طرح حدود 105 درصد و از نظر هزینه 31 در صد نسبت به سال گذشته رشد دارد.

اسماعیل میر غضنفری از رشد5/65 درصدی طرح های اشتغالزایی نسبت به سال گذشته و فراهم شدن678 فرصت شغلی در پی اجرای این طرحها خبر داد و افزود:توجه دولت به بخش اشتغال به ویژه روستائیان است تا ضمن توسعه روستاها، مهاجرت از روستاها به شهرها کاهش یابد.

فرماندار رودبار اجرای آسفالت راهها، آبرسانی، برقرسانی، گازرسانی، استاندارد سازی سیستم گرمایشی مدارس، مسکن مددجویان، عمران شهری و روستایی و راه اندازی کارگاههای تولیدی را از اهم طرحهای قابل بهره برداری دهه فجر عنوان کردو افزود: در دهه فجر مسال گلنگ گازرسانی به 50 روستای شهرستان رودبار به زمین زده خواهد شد که در پایان 6ماه نخست سال 96 عملیات گاز رسانی این 50 روستا به پایان خواهد رسید که درصد برخورداری گاز در شهرستان به بالای 90 درصد خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز