خبرگزاری کار ایران

شهردار رضوانشهر خبر داد؛

بهره برداری از 20 میلیارد ریال پروژه شهری در هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۱۸۳

شهردار رضوانشهر گفت : شهرداری این شهر برای اجرای پروژه های هفته دولت امسال حدود ۲۰ میلیارد ریال هزینه کرده است.

مازیار صفایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلناضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت  با بیان این مطلب اظهار داشت:این پروژه ها شامل لوله گذاری و جمع آوری آب های سطحی فاز شهرداری،فاز فرهنگیان،آسفالت خیابان ۲۲ بهمن است.
 
وی اضافه کرد: آسفالت خیابان کتابخانه،خیابان جنب بیمارستان ،اجرای آبنمای موزیکال و آسفالت ۱۷ معبروبازسازی و تجهیز میادین امام رضا و نماز شامل فضای سبز وآبنما نیز از دیگر پروژه های اجرا شده از سوی شهرداری رضوانشهر است که در هفته مبارک دولت امسال به بهره‌برداری می رسد.
 
صفایی ادامه داد: اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌ها  از درآمد شهرداری رضوانشهر تامین شده است.
 
شهردار رضوانشهر درادامه بااشاره به اینکه این شهر فاقد سیستم فاضلاب است تاکید کرد: اولویت برنامه‌های شهرداری رضوانشهر جمع آوری آب ‌های سطحی و اجرای سیستم فاضلاب است که ۳۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
 
صفایی آسفالت معابر سطح شهر رضوانشهر را از دیگر الزامات برنامه شهرداری این شهر برشمرد وگفت: اجرای جمع‌آوری آب های سطحی و آسفالت معابر به طور دائم در سطح شهر رضوانشهر درحال انجام است.
 
شهردار رضوانشهر درادامه از تعامل خوب و سازنده شهرداری و شورای اسلامی این شهر خبر داد و یادآورشد:ب راساس برآورد شورای اسلامی شهر رضوانشهر تا کنون ۸۰ درصد از مصوبات شورا از سوی شهرداری اجرا شده که مابقی نیز در حال اجرا است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز