خبرگزاری کار ایران

افتتاح پست سیار مستقر در پست رحیم آبادی کلاچای در هفته دولت سال‌جاری

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۴۳۵

مدیر دفتر مهندسی طرح های شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان گفت: پست سیار 63/20 کیلوولت مستقر در پست شهید رحیم آبادی کلاچای در هفته دولت امسال افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد نویدی  مدیر دفتر مهندسی طرح‌های شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان با اشاره به نقش و ضرورت استفاده از پست‌های سیار گفت: در صورت بروز حوادث ویژه در بخشی از شبکه  برق یا در صورتی که بخشی از شبکه برق نیاز فوری به توسعه (ظرفیت و یا فیدر خروجی) داشته باشد تا به فوریت برق مشترکین صنعتی و خانگی تامین گردد در این شرایط استفاده از پست سیار راهکاری موثر تا رفع عیب از شبکه و یا احداث پست های ثابت (که فرآیندی زمان بر است)می باشد. در واقع پست سیار با قابلیت انتقال ازیک نقطه به نقطه دیگر درکمترین زمان ممکن، عموما راهکاری ضربتی و موقتی می باشد و می تواند برق  مورد نیاز مشترکین را در شرایط بروز حوادث ویژه و یا تا احداث پست های ثابت  تامین کند.

مدیر دفتر مهندسی طرح های شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان با اشاره به افتتاح و بهره برداری از پست سیار 63/20 کیلوولت مستقر در پست شهید رحیم آبادی کلاچای در هفته دولت امسال گفت: این پست سیار با هدف رفع مشکل پرباری پست های فوق توزیع کلاچای و چابکسردر هفته دولت افتتاح و به بهره برداری می رسد.


محمد نویدی در خصوص مشخصات فنی این پست گفت: این پست دارای یک دستگاه ترانسفورماتور63/20 کیلوولت به ظرفیت 15 مگاولت آمپر، یک دستگاه فیدر 63 کیلوولت، یک دستگاه فیدر ورودی و 4 دستگاه فیدر خروجی 20 کیلوولت می باشد.
 اعتبار این پروژه بالغ بر 30 میلیارد ریال است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز