خبرگزاری کار ایران

اتصال شرق گیلان به سامانه یکپارچه مرکز پیام و اتفاقات شرکت گاز

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۱۸۴

مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان از اتصال همه شهرهای شرق استان به سامانه یکپارچه مرکز پیام و اتفاقات شرکت گاز استان گیلان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: این شرکت در راستای تحقق سیاست شرکت ملی گاز «رسیدن از کمیت به کیفیت با تغییر در رفتار و فرایندها» اقدام به بهبود کیفیت خدمات رسانی به مشترکین و یکپارچه سازی سامانه مرکز پیام و اتفاقات شرکت کرده است.

حسین اکبر بیان کرد: هم اکنون علاوه بر شهرستان‌های رشت، انزلی و لاهیجان، مشترکین محترم شهرستان های آستانه اشرفیه، لنگرود، سیاهکل، رودسر و املش در شرق استان در صورت بروز هر گونه مشکل و تماس با شماره تلفن 194، به سامانه یکپارچه مرکز پیام شرکت گاز در مرکز استان متصل می شوند و کارشناسان مرکز پیام با بررسی وضعیت، به امدادگران شهرهای مربوطه جهت برطرف نمودن مشکل اطلاع رسانی خواهندکرد.

 اکبر اظهار داشت: این پروژه هم اکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده تا پایان شهریور امسال تمامی شهرهای استان به این سامانه متصل خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان گفت: اجرای این پروژه سبب بهبود وضعیت و سرعت در خدمت رسانی به مشترکین محترم و تسهیل روند نظارت بر امدادرسانی خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز