خبرگزاری کار ایران

به میزبانی منطقه آزاد انزلی؛

نخستین دوره رقابت‌های والیبال ساحلی جوانان قهرمانی کشور آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۹۰۱

نخستین دوره‌مسابقات والیبال ساحلی جوانان قهرمانی کشور به میزبانی منطقه آزاد انزلی در مجموعه ورزش‌های ساحلی زنده یاد سیروس قایقران آغاز بکار کرد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی و به نقل از روابط‌عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی جوانان قهرمانی کشور به میزبانی منطقه آزاد انزلی در مجموعه ورزش‌های ساحلی زنده یاد سیروس قایقران آغاز بکار کرد.

بنابر این گزارش ۲۲ تیم از ۸ استان کشور در این دوره مسابقات والیبال ساحلی از روز یکشنبه ۲۱ الی سه‌شنبه ۲۳ مرداد ماه با همکاری این سازمان و هیات والیبال استان گیلان و با حضور نمایندگان فدراسیون والیبال و همچنین دکتر انصاری دبیر سازمان ساحلی فدراسیون والیبال در مجموعه ورزشهای ساحلی زنده یاد سیروس قایقران با یکدیگر رقابت میکنند.

گفتنی است: مربیان رسمی و استعداد یاب های فدراسیون والیبال کشور نیز برای شناسایی و انتخاب بازیکنان برتر جهت دعوت به ارودی تیم ملی و شرکت در مسابقات آسیایی و جهانی در این مسابقات حضور دارد.

مسابقات والیبال ساحلی جوانان قهرمان کشور در فضای مناسب ، استاندارد و در کنار دریای خزر در مجموعه ورزش های سیروس قایقران که یکی از مجهز تزین مجموعه های ورزشی ساحلی کشور است با حضور گسترده علاقه مندان ، تماشگران و عوامل فنی تیم ها همراه با پوشش رسانه ایی گسترده برای اولین بار در فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی درحال برگزاری است.

لازم بذکر است منطقه آزاد انزلی تاکنون میزبان بسیاری از مسابقات و رویداد های ورزشی در سطح بین المللی و ملی به منظور توسعه فعالیت های ورزشی، افزایش توریسم ورزشی، شناسایی استعدادهای ورزشی منطقه و کشور، کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و حمایت از جامعه ورزشکاران برعهده داشته و با توجه به زیرساخت‌های مناسب ایجاد شده و در راستای استمرار حمایت از ورزشکاران و رشته های ورزشی در آینده نیز میزبان مسابقات ورزشی به ویژه در ورزشهای آبی و ساحلی در سطوح مختلف ملی و بین المللی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز